Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
K'heb net een P120 dmv jumpers op het mobo verhoogd tot 133. Windows liep dan meteen vast. Door het voltage te verhogen (was mogelijk), loopt hij nu wel stabiel!!
Ideale bak als server voor de rest van de pc-zooi....:9
Als je geen gegevens hebt over je mobo, kun je Sisoft Sandra gebruiken (trail) om de fabrikant van je mobo te ontdekken. Daarna is het gewoon op www zoeken naar gegevens over je mobo incl. jumpersettings ed.
Succes
Ideale bak als server voor de rest van de pc-zooi....:9
Als je geen gegevens hebt over je mobo, kun je Sisoft Sandra gebruiken (trail) om de fabrikant van je mobo te ontdekken. Daarna is het gewoon op www zoeken naar gegevens over je mobo incl. jumpersettings ed.
Succes
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Hoi.
Je kan ook in de bios string kijken (als je tenminste een award heb, bij ami niet volgens mij).
Kijk maar eens op www.ping.be/bios hoe of dat dat moet.
edit:
ik heb in je vorige thread ook verteld over mijn overklok ervaringen met de p75!gathering.tweakers.net/showtopic.php/144033
Je kan ook in de bios string kijken (als je tenminste een award heb, bij ami niet volgens mij).
Kijk maar eens op www.ping.be/bios hoe of dat dat moet.
edit:
ik heb in je vorige thread ook verteld over mijn overklok ervaringen met de p75!gathering.tweakers.net/showtopic.php/144033
op de mobo's zelf staan meestal ook overal van die tabelletjes die je vertellen wat de verschillende jumpers doen!
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl