Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Banner op mijn website

Pagina: 1
Acties:
  • 408 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben een website aan het maken die bijna volledig af is. Nu ben ik verplicht of onderaan de website een banner aan te maken met de sponsors. Ik zou deze graag traag voorbij zien schuiven. Heeft iemand een idee hoe ik dit best doe? Ik heb al gezocht op google maar ik kom alleen maar uit op reclamebanners om geld meer te verdienen.

Alvast bedankt

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-11 21:45

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Marquee :+

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Waar is de tijd (Frontpage 1997 ;^).

Als je een framework gebruikt voor je js, kan je evt. ook een plugin zoeken dat je enkel nog moet configgen, vb http://malsup.com/jquery/cycle/

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:34:
Ik heb al gezocht op google maar ik kom alleen maar uit op reclamebanners om geld meer te verdienen.
Is het dan niet handiger om eens te melden waar je op hebt gezocht? ;)

Met hele simpele zoektermen (en dan moet je niet zoeken op banner website ;)), krijg je al heel veel voorbeelden. Ik zou beginnen met de suggesties in dit topic. Mocht je een specifiek probleem hebben met een scroller of fade-in voorbeeld, dan willen we graag verder met je meedenken. Dit topic gaat dus dicht bij gebrek aan inzet.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.