Wiethoofd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:02:
* Wiethoofd mag eigenlijk niets zeggen, maar er is nu betatest waar je als user je eigen software en meukjes kunt submitten
Anyways, we zijn dus bezig met een versie van de meuktracker waarbij dit beter mogelijk zal zijn
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Heb je echt een nieuwe versie van de meuktracker nodig om nieuwe software erin te krijgen als meukmanager? Hoe komt dan alle software die er nu in staat erin terecht?
Saved by the buoyancy of citrus
Nu worden nieuwe software nog toegevoegd door iemand van de redactie. Vaak worden deze ingestuurd via Meuktips insturen. De nieuwe versie wordt nu nog slechts getest en wordt nu nog niet gebruikt.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Wiethoofd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:02:
* Wiethoofd mag eigenlijk niets zeggen, maar er is nu betatest waar je als user je eigen software en meukjes kunt submitten
Qwerty-273 en DrobanirCyphax schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:31:
Heb je echt een nieuwe versie van de meuktracker nodig om nieuwe software erin te krijgen als meukmanager? Hoe komt dan alle software die er nu in staat erin terecht?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dus als himlims_ even een mailtje of DM stuurt aan Qwerty-273 en/of Drobanir, dan kunnen zij die software toevoegen?
Saved by the buoyancy of citrus
Daar kun je volgens mij http://tweakers.net/etc/?Action=Newssubmit voor gebruiken
.
And I'm the only one and I walk alone.
die heb ik al zo veel (te vergeefs) gebruikt, dat ik mijn nieuws tegenwoordig per DM bij de redactie neer leg. imho werkt dat sneller en kun je direct feedback geven indien gewenst.PromoX schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:46:
Daar kun je volgens mij http://tweakers.net/etc/?Action=Newssubmit voor gebruiken.
thanks voor de tip, zal deze mannen in vervolg aanschrijven
Ik zet het topic in het goeie forum. Geachte Redactie leent zich daar nou net iets beter voor dan Lieve Adjes
De Meuktracker is de afgelopen maanden fors populairder geworden, waardoor het aan mankracht ontbreekt om alles te verwerken. De nieuwe Meuktracker die wordt getest biedt bezoekers de mogelijkheid nieuwe producten zelf aan te melden en de changelogs zelf toe te voegen. Ik heb er vertrouwen in dat dit goed gaat werken. Nog even geduld dushimlims_ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:55:
Wat moet ik doen als submitter om 'nieuwe software' in te dienen?
En waar moet zo'n pakketje aan voldoen?
'Vruuger' keek men altijd op de meuktracker voor nieuwe in interresante toepassingen die het leven van de IT'er vergemakkelijken. Maar volgens mij is die lijst al tijden niet meer uitgebreid. Het is namelijk altijd dezelfde software die langs komt.
heb je eens een toffe/handige/nieuwe toepassing ... kun je submitten wat je wilt, die zal nooit in de meuktracker komen. Waarom?
Pagina: 1