Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PS3] Fifa 2010 selectie update.

Pagina: 1
Acties:

• pyro-tukker
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-03 11:25
Hallo mede-forumgenoten,

Ik heb mij FIFA 2010 weer gekocht, omdat PES 2011 en FIFA 2011 niks aan waren. Nu speel ik al weer een maand en ik begin me steeds vaker te irriteren aan het feit dat er veel spelers nog niet bij zitten of nog niet bij de goede club. Nu heb ik op internet gezocht naar een update, alleen ik kon geen totale update vinden van de selecties. Ook als ik de selecties bij FIFA update dan krijg ik ook niet echt een goede update.

Mijn vraag is dus of er update zijn waardoor ik alle spelers in het spel zo krijg zoals het anno 2011 is. In het verleden waren er updates voor PES dat je een paar bestandjes op usb-stick zette en dat overzetten naar je PS3. Dan had je alle shirtjes, spelers, etc.

Alvast bedankt.

• DennZo
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 29-01-2012
quote:
pyro-tukker schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:00:
ik begin me steeds vaker te irriteren aan het feit dat er veel spelers nog niet bij zitten of nog niet bij de goede club.
Dat krijg je hé, met een spel van vorig seizoen ;)

Waarschijnlijk kun je alles handmatig gaan bijwerken. Zou geen reden kunnen bedenken
waarom EA updates voor Fifa 10 zou gaan doorvoeren, want zou voor velen een reden kunnen
zijn Fifa 11 niet te halen. Van een USB manier weet ik niet.

Speel gewoon Fifa 11, sowieso beter dan 10 en je hebt dat gezeik met shirtjes en spelers ook niet.
Waarom is 11 niks aan en 10 wel?

DennZo wijzigde deze reactie 09-02-2011 14:30 (14%)

• pyro-tukker
  • Laatst online: 19-03 11:25
Ik snap dat uitgevers geen update beschikbaar stellen, omdat ze dan hun nieuwste deel misschien minder gaan verkopen. Maar in het verleden heb ik met PES (2008 of 2009) gehad dat er updates waren waardoor alle selecties, shirtjes, etc. perfect waren. Dit was geen officiële update, maar één groep/persoon had dit gedaan. Dit werkte heel handig en alles was toen perfect. Ik wou graag weten of dit er ook voor FIFA2010 was.

Waarom ik 11 niks aan vind en 10 wel?
Ik denk dat het vooral met het gevoel te maken heeft. Het is echt super realistisch vind ik, maar ik mis gewoon de snelheid in het spel. Het voelt gewoon niet fijn. Is niet echt uit te leggen. Ik heb 11 al aardig vaak weer gespeeld, maar ik vind het niet fijn spelen. Misschien mede, omdat ik juist iemand ben van snel spel en dat is moeilijkere bij 11 dan bij 10.

Eigenlijk wacht ik nog steeds op een echt goede voetbal game, want om eerlijk te zijn het niveau voetbal games is wel heel laag. FIFA doet het goed, maar een paar dingen zijn nog compleet amateuristisch. En PES heeft helemaal niks meer, ook niet na hun nieuwe deel.

• Teddybear-D
  • Laatst online: 14-07-2012
quote:
pyro-tukker schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:10:
Ik snap dat uitgevers geen update beschikbaar stellen, omdat ze dan hun nieuwste deel misschien minder gaan verkopen. Maar in het verleden heb ik met PES (2008 of 2009) gehad dat er updates waren waardoor alle selecties, shirtjes, etc. perfect waren. Dit was geen officiële update, maar één groep/persoon had dit gedaan. Dit werkte heel handig en alles was toen perfect. Ik wou graag weten of dit er ook voor FIFA2010 was.
Dit bewerken van shirts gaat in de console versies van FIFA niet. Je kan in FIFA namelijk niet eens handmatig shirts bijwerken en dus ook niet via downloads. Ik ga er ook niet van uit dat je zomaar iets kan downloaden wat ervoor zorgt dat je selecties bijgewerkt zijn, dit kun je echter wel handmatig doen.

• sneeziaz
  • Laatst online: 27-02 11:44
Je kan inderdaad handmatig de teams bijwerken, dit werkt dan echter niet als je online ranked matches gaat doen, hier krijg je dan gewoon het 'standaard' team.

tsjoe

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True