Sinds kort ben ik op zoek naar een perfecte combinatie tussen Led tv en dvd/blu-ray speler voor de ouderen onder ons. Het gaat er dus om dat de interface supersmooth en daadwerkelijk vriendelijk, ook is één afstandbediening genoeg (geen touch). Nou lijkt Samsung mij qua interface de laatste tijd het erg goed doen (anynet?) en zijn de nieuwe Led schermen prima betaalbaar en erg mooi. Heeft iemand ervaring met een goede combi hierin wat dus echt makkelijk werkt?
LCD LED schermen bedoel je.
En een combinatie kan je volgens mij met alles maken ?.
Wel weet ik dat als je alles van Samsung of alles van Sony heb dat je alles met elkaar simpel kan synchroniseren.
En bijvoorbeeld alles met de zelde AB bedienen etc.
En een combinatie kan je volgens mij met alles maken ?.
Wel weet ik dat als je alles van Samsung of alles van Sony heb dat je alles met elkaar simpel kan synchroniseren.
En bijvoorbeeld alles met de zelde AB bedienen etc.
Welke modellen heb je zelf al bekeken?
Het bedieningsgemak van een apparaat is daarnaast geheel persoonlijk. Wat de een makkelijk vindt, kan de ander moeilijk vinden, en vice versa.
Er zijn 100.000 antwoorden mogelijk op je vraag, dus je kunt het beste even langs een winkel gaan.
Het bedieningsgemak van een apparaat is daarnaast geheel persoonlijk. Wat de een makkelijk vindt, kan de ander moeilijk vinden, en vice versa.
Er zijn 100.000 antwoorden mogelijk op je vraag, dus je kunt het beste even langs een winkel gaan.
Dank! Lcd Led inderdaad.
Combinatie gaat niet lukken met alle modellen lijkt mij. Maar ik zal ook eens naar de winkel gaan om me te laten informeren. Zelf zit ik te denken aan deze serie van Samsung: 6800 Serie LED 32".
Combinatie gaat niet lukken met alle modellen lijkt mij. Maar ik zal ook eens naar de winkel gaan om me te laten informeren. Zelf zit ik te denken aan deze serie van Samsung: 6800 Serie LED 32".
Waarom zou een combinatie niet lukken? Het werkt allemaal op elkaar via HDMI.
Ik vind persoonlijk overigens Philips het makkelijkst wat bediening betreft. Duidelijke menustructuur ook.
Ik vind persoonlijk overigens Philips het makkelijkst wat bediening betreft. Duidelijke menustructuur ook.