Hallo,
[1e kaart = 8600GT PCI-E, 2e kaart = 8400GS PCI]
Na vrijwel alles geprobeerd te hebben wat ik maar kon bedenken, krijg ik de tweede videokaart niet werkende. Als wij de PCI kaart als primair zetten, dan krijgen wij wel beeld (wel schokkerig, aangezien hij geen drivers er voor kan installeren vanwege het niet herkennen. Hij ziet de tweede videokaart (naar ons weten) als PCI standard PCI-to-PCI bridge en niet als Graphics Controller / Card. Als we in de opties/instellingen komen hiervan staat er: Code 10, dit apparaat start niet. Na al enkele uren gezocht te hebben op het internet hebben wij de hoop al bijna opgegeven
. Ik weet ook niet meer waar ik op moet zoeken, wie heeft een idee ..?
Wat heb ik geprobeerd:
- Drivers updaten (266.58, zou beide videokaarten moeten ondersteunen)
- Bios (PCI primair / secundair gezet)
- alles gedeïnstalleerd + daarna opnieuw
- Windows opnieuw geïnstalleerd
Het systeem:
Windows 7, 64 bit
Q9550 2,83
ABIT IP43
8600GT PCI-E (MSI)
8400GS PCI (Club3D)
Hopende dat er een oplossing is,
Geert
[1e kaart = 8600GT PCI-E, 2e kaart = 8400GS PCI]
Na vrijwel alles geprobeerd te hebben wat ik maar kon bedenken, krijg ik de tweede videokaart niet werkende. Als wij de PCI kaart als primair zetten, dan krijgen wij wel beeld (wel schokkerig, aangezien hij geen drivers er voor kan installeren vanwege het niet herkennen. Hij ziet de tweede videokaart (naar ons weten) als PCI standard PCI-to-PCI bridge en niet als Graphics Controller / Card. Als we in de opties/instellingen komen hiervan staat er: Code 10, dit apparaat start niet. Na al enkele uren gezocht te hebben op het internet hebben wij de hoop al bijna opgegeven
Wat heb ik geprobeerd:
- Drivers updaten (266.58, zou beide videokaarten moeten ondersteunen)
- Bios (PCI primair / secundair gezet)
- alles gedeïnstalleerd + daarna opnieuw
- Windows opnieuw geïnstalleerd
Het systeem:
Windows 7, 64 bit
Q9550 2,83
ABIT IP43
8600GT PCI-E (MSI)
8400GS PCI (Club3D)
Hopende dat er een oplossing is,
Geert