Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."
The raised dimples in the motherboard tray are in exact alignment with most mATX and ATX motherboards. This means no standoffs are needed in most cases. but in other cases just a couple of standoffs need to be used.
Het is blijkbaar, in sommige gevallen, niet nodig om afstandbusjes te plaatsen. Dus ik ga er maar vanuit dat dat in dit geval ook zo is
Het is blijkbaar, in sommige gevallen, niet nodig om afstandbusjes te plaatsen. Dus ik ga er maar vanuit dat dat in dit geval ook zo is
Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."
Waar het om gaat is dat de achterkant van het moederbord niet strak op de metalen plaat wordt geschroefd. Of je dit nu voorkomt door spacers, of door van die verhoginkjes in de metalen plaat maakt niet uit. Als er maar ruimte is tussen het mobo en de metalen plaat, zodat je geen kortsluiting krijgt.
Dit zie je in redelijk wat cases terug. Je hoeft je hier geen zorgen om te maken.
Heb zelf ook die behuizing gehad. De afstandsbusjes heb je inderdaad niet nodig
Oke, goed om te weten. Bedankt voor alle reacties.
De pc zit inmiddels weer helemaal inelkaar en doet het perfect
De pc zit inmiddels weer helemaal inelkaar en doet het perfect
Heb dezelfde behuizing en met afstandsbusjes paste mijn mobo ook niet.
Weggehaald en die standaard laten zitten toen paste het allemaal perfect.
Enig nadeel van deze kast is dat ik geen fans bovenin kan plaatsen aangezien me geheugenbankjes dan in de weg zitten.
Weggehaald en die standaard laten zitten toen paste het allemaal perfect.
Enig nadeel van deze kast is dat ik geen fans bovenin kan plaatsen aangezien me geheugenbankjes dan in de weg zitten.
Ja klopt, dat is inderdaad een nadeel. Gelukkig heb ik geen extra fans nodig, zoveel zit er niet in die pc :-)
Pagina: 1