Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer_Cees
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 20:30
Ik heb een paar maanden geleden de Corsair VX 450 Watt gekocht.
Deze heb ik in een computer gebouwd, na een 2 dagen goed gedraaid te hebben, starte hij niet meer op.
Dus waarschijnlijk een voeding probleem, andere voeding in de computer en draaien weer. Dus ik dacht de Corsair VX 450 Watt is kapot.

Maar toch geïnstalleerd in 4 verschillende systemen om te proberen en elke keer goed doen, weer terug gebouwd in het eerste systeem en niks doen.

daarna in 1 systeem gebouwd,en hij deed het tot en met nu goed.

Nu een nieuw systeem gekocht, K2500 met een MSI P67A-GD65 en Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C8 geheugen + de voeding Corsair VX 450 Watt

Nou gaat alles aan, behalve een harde schijf de Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB.
Na de stekker voeding stekker er uit en erin gedaan te hebben springt hij aan.

ik een andere voeding gepakt, gaat de harde schijf wel aan.

Mijn vraag is wat kan dit nu wezen

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:43

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Al andere voedings stekkers in je hardeschijf gestopt? Kan zijn dat er een brakke kabel tussen zit of een los contact in de voeding, mocht je het niet vertrouwen en nog garantie hebben gewoon retour doen, laatste wat je wil is dat spontaan je pc af fikt natuurlijk.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer_Cees
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 20:30
Ja ik heb al andere voeding stekkers gebruikt zelfs de oude voeding aansluiting met een convertor naar sata, zelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan lijkt het toch op een losse kabel, of een te laag voltage (als je bijv maar 10V op de 12V lijn hebt staan dan zal het ook niet goed werken).
Het lijkt me dat de voeding dan gewoon dood is.