Toon posts:

PC samengesteld, maar kan beter

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

misschien is dit totally 'not-done' (geef me dan een seintje) , maar ik ben sinds lange tijd weer een PC'tje (voor MythTV, spelletjes en licht servertje) aan het samenstellen en heb het gevoel dat het beter kan ( binnen het budget +/-1200 euro weliswaar ).

iemand tijd om hier wat constructieve kritiek op te geven ?

Afbeeldingslocatie: http://www.sourcetrunk.com/varia/combo.jpg

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-12 19:33
Een apparte topic openen voor een dergelijke vraag is inderdaad "not-done", probeer het eens in een BBG topic (best buy guide) in CSL sectie (complete systemen en laptops)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Hier hoort het iig niet idd, zie hierboven...
Als je nog even de tijd hebt wellicht beter even wachten op de nieuwe generatie p67 mobo's en cpu's?

Daarnaast is die voeding nogal overdreven of je moet dik gaan overclocken, 550-600 watt is meer dan genoeg.
Zonder dat er prijzen bij de boel is geplaatst kan niemand echt wat zinnigs zeggen of het goedkoop of niet is natuurlijk :)
Tacens ken ik niet zelf maar schijnen wel aardig te zijn. Enig inzicht waarom je voor 2000 mhz geheugen hebt gekozen? Zolang je niet gaat ocen is dat vrij overbodig. :)

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-02-2011 09:33 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

Topicstarter
o.k., zal volgende keer de correct posten (in BBG topic in CSL sectie), bedankt.

>Als je nog even de tijd hebt wellicht beter even wachten op de nieuwe generatie p67 mobo's en cpu's?
tijd om te wachten is er niet echt, stel het al veel te lang uit ;)

>Daarnaast is die voeding nogal overdreven of je moet dik gaan overclocken, 550-600 watt is meer dan genoeg.
twijfelde ik effectief aan, goeie tip

>Enig inzicht waarom je voor 2000 mhz geheugen hebt gekozen?
hoe sneller hoe beter, maar de CPU kan effectief die snelheid niet aan, zonde effectief, o.k., gaat naar 1600

super bedankt voor de info in ieder geval,
Dimi

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Is al genoemd: Best Buy Guide overzichtstopic

Move PMG -> CSL en dicht

Sowieso zou het beleefd zijn om voortaan specs in normale platte text te posten ipv als een of ander pic waar je niet vanaf kunt copy/pasten en die je niet kunt aanpassen in geval van noodzaak tot verduidelijking.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.