Door omstandigheden heb ik mijn computer enkele maanden niet kunnen gebruiken. Nu ben ik wel weer in de mogelijkheid om mijn computer te gebruiken maar ben ik mijn wachtwoord vergeten. Ik heb wel een vermoeden wat het ongeveer is geweest maar daar schiet je helaas niets mee op.
Er is maar één administrator account en dat is het account waar ik het wachtwoord niet meer van weet.
Ik heb tot nu toe het volgende geprobeerd:
ophcrack LiveCD 2.3.1 Maar deze herkent mijn raid0 partitie niet
NTpasswd deze herkent de partitie wel, maar herkent het bestandssysteem niet.
Wat zou ik verder nog kunnen proberen?
Ik wil graag het wachtwoord achterhalen en niet veranderen omdat ik bang ben dat Vista me dan niet meer bij mijn bestanden laat.
Een nieuwe install is ook niet echt handig want mijn back-up is gemaakt met Vista dus daar zal wel bij naar hetzelfde wachtwoord gevraagd worden wanneer je die terug wil zetten.
Het gaat om:
Vista ultimate x64
raid0 via de standaard chipset op het moederbord.
Edit:
Een password reset disk heb ik niet
Er is maar één administrator account en dat is het account waar ik het wachtwoord niet meer van weet.
Ik heb tot nu toe het volgende geprobeerd:
ophcrack LiveCD 2.3.1 Maar deze herkent mijn raid0 partitie niet
NTpasswd deze herkent de partitie wel, maar herkent het bestandssysteem niet.
Wat zou ik verder nog kunnen proberen?
Ik wil graag het wachtwoord achterhalen en niet veranderen omdat ik bang ben dat Vista me dan niet meer bij mijn bestanden laat.
Een nieuwe install is ook niet echt handig want mijn back-up is gemaakt met Vista dus daar zal wel bij naar hetzelfde wachtwoord gevraagd worden wanneer je die terug wil zetten.
Het gaat om:
Vista ultimate x64
raid0 via de standaard chipset op het moederbord.
Edit:
Een password reset disk heb ik niet
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn