Hey,
Ik heb de laatste paar dagen een probleem, dat zich een tijd geleden ook heeft voorgedaan, maar de afgelopen paar maanden niet meer. Eigenlijk komt het er op neer dat Windows 7 professional 32 bits steeds opnieuw verbinding gaat/moet maken met mijn speedtouch 780, een proces dat makkelijk twee minuten duurt. Het probleem doet zich vaak meerdere malen achter elkaar voor, en dan kan de computer makkelijk weer een paar uur goed werken. Het gebeurd vaak tijdens het spelen van Urban Terror, een quake 3 game(online)
Gegevens:
[list]
• Andere draadloze netwerkapparaten werken wel
• Signaalsterkte is meestal 5/5 wanneer wel internetverbinding
• andere apparaten hebben vlakbij mijn netwerkkaart geen problemen met internet
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, gamen gaat zo niet erg relaxed
Ik heb de laatste paar dagen een probleem, dat zich een tijd geleden ook heeft voorgedaan, maar de afgelopen paar maanden niet meer. Eigenlijk komt het er op neer dat Windows 7 professional 32 bits steeds opnieuw verbinding gaat/moet maken met mijn speedtouch 780, een proces dat makkelijk twee minuten duurt. Het probleem doet zich vaak meerdere malen achter elkaar voor, en dan kan de computer makkelijk weer een paar uur goed werken. Het gebeurd vaak tijdens het spelen van Urban Terror, een quake 3 game(online)
Gegevens:
- Windows 7 professional 32 bits
- Draadloos netwerk
- Interface: 802.11G
- Speedtouch 780
- Beveiliging: WPA-PSK
- Linksys netwerkkaart met Ralink RT2500 (rev 1)
- Netwerkinstellingen:

- Netwerken in de buurt:

[list]
• Andere draadloze netwerkapparaten werken wel
• Signaalsterkte is meestal 5/5 wanneer wel internetverbinding
• andere apparaten hebben vlakbij mijn netwerkkaart geen problemen met internet
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, gamen gaat zo niet erg relaxed