Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Image Comparer alternatief?

Pagina: 1
Acties:

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-11 14:29

Hakker

a.k.a The Dude

Topicstarter
Weet iemand of er ergens een alternatief is voor Image Comparer. Het programma bied wel aardig wat wat ik zoek maar niet bv zoiets simpels als een button welke van de 2 images ik bv wil verwijderen dat werkt alleen via een selectie box.

Ik heb liever bv een soort van slideshow optie waarbij je kies welke van de 2 je weggooid of beide bewaart en je dan de volgende te zien krijgt nu loop je te kloten met zowel je muis als keyboard met dat programma.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:04
Anti Twin heeft selectieregels?

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

Topicstarter
Jammer maar Anti Twin herkend slechts heel weinig :( had hem tussen 95-100% Anti Twin vond welgeteld 10 matches in een 9000 image map. Image Comparer kwam met 3000 mogelijke matches nadat ik die 10 al had gweggehaald ondertussen daarbij ook alweer meet dan 200 weggehaald die dus wel hetzelfde waren. Ik er ongeveer 500 images nagekeken van die 3000 matches. dus helaas werkt het niet zo goed als ik had gehoopt.

Daarnaast ben ik achter gekomen dat Image Comparer dus wel zijn linker en rechter gedeelte met een keyboard kan selecteren met de 1 en 2 toets. Het staat alleen nergens aangegeven :(

Ik heb ondertussen Duplifinder gevonden moet alleen nog kijken of het wat is. Maar een goed pakket vinden daarin is best lastig. Kan zijn dat het een beetje een niche probleem is en de code erachter blijkbaar best complex is.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:04
Welke gevoeligheid heeft image comparer dan?

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

Topicstarter
instelbaar maar op dezelfde gevoeligheid zag Image Comparer dus veel en veel meer mogelijke duplicaten.