ad onterecht verwijderd, dus....

Pagina: 1
Acties:
  • 1.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 10:34
Vandaag is een advertentie van mij verwijderd. Ik kan me daarin verplaatsen en heb hier ook niets tegen als dit tegen de regels is. Echter wordt de regel bepaald niet concenquent doorgevoerd.

Ik heb de betreffende ad toegevoegd na geïnspireerd geweest te zijn door deze add V&A aangeboden: Amateur Designer, logo's, folders,posters en meer en deze topic op het forumDevschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!.

Mijn advertentie heb ik niet toegevoegd, daar ik niet weet of dat gepast is.
Maar als het nodig is, kan mijn add wellicht door een modje toegevoegd worden (anders post ik ze na toestemming van een mod)

[ Voor 8% gewijzigd door D-rez op 08-02-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:24
Ehhh.. Volgens mij kan niemand hier wat mee behalve de mod die jouw advertentie heeft verwijderd. Je kunt beter even contact opnemen met deze moderator.

[ Voor 9% gewijzigd door bszz op 09-02-2011 20:08 ]

• D-rez
Ook gedaan maar daar word niet op gereageerd. Omdat men zo behulpzaam is, zal ik mijn add vanavond ook maar posten.

Ook gedaan en ik weet zeker dat men achter de schermen hard aan het Discussiëren is om te zien hoe dit soort situaties in te toekomst voorkomen kunnen worden.
:P

[ Voor 43% gewijzigd door D-rez op 10-02-2011 16:39 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

bszz schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:07:
Ehhh.. Volgens mij kan niemand hier wat mee behalve de mod die jouw advertentie heeft verwijderd. Je kunt beter even contact opnemen met deze moderator.
Nou, ik denk dat er wel meer dan 1 crewlid hier z'n licht op kan schijnen ;)

D-rez schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:01:
Ook gedaan maar daar word niet op gereageerd. Omdat men zo behulpzaam is, zal ik mijn add vanavond ook maar posten.
Nog heel even geduld, aangezien niet alle betrokken mods 24/7 aanwezig zijn op t forum :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er loopt intern al een discussie over het feit dat de "advertentie" in de Devschuur niet overeen lijkt te komen met het beleid dat de V&A-crew in de praktijk lijkt te voeren. Eens zien of we daar wat vaart achter kunnen zetten. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• D-rez
kijk dan weet ik in ieder geval dat er al geluisterd word. tnx :Y

Oh en geef toe dat mijn add wel voldeed aan de beschrijving in het forum topic.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D-rez schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:31:
kijk dan weet ik in ieder geval dat er al geluisterd word. tnx :Y

Oh en geef toe dat mijn add wel voldeed aan de beschrijving in het forum topic.
Klopt. Je bent niet de eerste die daar tegenaan liep. Of we nou dat topic gaan aanpassen of dat de V&A-voorwaarden aangepast worden durf ik niet te zeggen, niet in de laatste plaats omdat ik daar niet over ga. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
is hier al meer informatie over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
V&A aangeboden: Ervaren freelance 3D generalist zoekt projecten

V&A aangeboden: Amateur Designer, logo's, folders,posters en meer

gaan jullie hier nu nog iets mee doen?

Haal of die 2 ads weg of zet de mijne terug.

[ Voor 44% gewijzigd door D-rez op 08-03-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
hallo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28
morgen ga ik dit met tekst & uitleg fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28
Mede naar aanleiding van deze zaak hebben we het V&A beleid nog eens grondig herzien. Er was wat onduidelijkheid over wat nou wel mocht en wat niet. Daar wil ik met onderstaand schema een eind aan maken.

GebruiktNieuwDienst
Particulierjajaalles
Zakelijkjanee*alles**

* = er mag een refurbished artikel worden aangeboden of een demomodel. Als het maar niet nieuw in de doos is.
** = Zakelijk dus met name gericht op ZZP/Freelance.

In de komende tijd gaan we dit toepassen, er is nog meer V&A nieuws in wording dus de officiële aankondiging moet nog komen.

Voor nu mijn excuses over de lange tijd die we hiervoor hebben genomen en ik heb je advertentie weer teruggezet in V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
mijn dank is groot.

Het is trouwens niet dat ik er veel van deze manier van adverteren verwacht, het is gewoon dat er geen consequente lijn getrokken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Ik wordt nu toch wel een beetje pissig. hij is weer verwijderd! :(
en het zou toch ook wel erg fijn zijn mocht je een inactieve/vervallen advertentie gewoon als eigenaar nog kunnen inkijken.

[ Voor 50% gewijzigd door D-rez op 12-04-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zo wel zie, is dat je een totaalprijs van EUR 1 adverteerde, zie daarvoor het stuk over realistische prijzen in de FAQ. Je kan prima een prijs(indicatie) per uur of per nader omschreven eenheid opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
misschien is er geen eenduidige prijs op te plakken en een notk is niet mogelijk.

Ik heb hier al contact over gehad met NMe en Femme begin februari

prijs per uur is er ook niet op te plakken omdat ik verschillende uurtarieven hanteer.

[ Voor 53% gewijzigd door D-rez op 12-04-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hebt toch wel een basis (laagste) uurtarief? Dan is het toch gewoon een 'vanaf X euro per uur'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
al je het woordje "vanaf" bij de prijs zelf kunnen zetten, zou dat een optie zijn.

En in plaats van een advertentie na dik 2 maanden om deze drogreden te verwijderen had men mij ook kunnen vragen een aanpassing te maken.

[ Voor 46% gewijzigd door D-rez op 12-04-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:07:
Wat ik zo wel zie, is dat je een totaalprijs van EUR 1 adverteerde, zie daarvoor het stuk over realistische prijzen in de FAQ. Je kan prima een prijs(indicatie) per uur of per nader omschreven eenheid opgeven.
Dat lijkt me, juist bij diensten waarbij sprake is van prijsdifferentiatie, niet bepaald bepaald niet van deze tijd. Misschien is het handig dat te heroverwegen? Op deze manier heeft die advertentie in de Devschuur weinig zin namelijk. Volgens mij zijn er maar weinig mensen die hun prijzen niet afhankelijk maken van de klant en de specifieke opdracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
oh en ik zie juist dat het mailtje dat ik gehad heb, exact dezelfde is als de vorige keer....... Deze discussie heeft dus blijkbaar ook helemaal geen zin gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij "per eenheid" geldt dat de omschrijving meer duidelijkheid geeft over het soort eenheid. Je kan in de omschrijving vast iets kwijt over indicatie of vanafprijs. Het moet mogelijk zijn een duidelijkere indicatie te verzinnen dan een prijs opgeven van 1 euro :)

Overigens is in Februari al gezegd:
Vooralsnog kun je als workaround het beste in de tekst aangeven dat je prijs variabel is.
Ook aan NMe: je gaat me niet vertellen dat er niets beters te verzinnen is dan 1 Euro, en een berg ads van tig aanbieders voor hetzelfde soort werk met enkel NotK aanbod is voor wie wat zoekt totaal onbruikbaar. Ook bij een specifieke opdracht kan je prima een soort van uurtarief / indicatie opgeven. Heb je meerdere compleet verschillende soorten activiteiten, dan maak je daarvoor verschillende advertenties aan.

@D-rez: We willen graag meedenken over diensten en mogelijkheden, maar wil je het zelf ajb ook enigszins constructief houden? Je toonzetting is niet bepaald om warm van te worden richting een dienst die je volledig gratis kan gebruiken om je werk aan de man te brengen.

Als het allemaal totaal onwerkbaar is vanuit de devschuur, dan moeten we dit dienstengebeuren misschien maar even helemaal op slot zetten en om tafel gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net deze edit:
D-rez schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:19:

En in plaats van een advertentie na dik 2 maanden om deze drogreden te verwijderen had men mij ook kunnen vragen een aanpassing te maken.
Als dit de manier is, dan is deze discussie ook ten einde. Je kan fatsoenlijk communiceren, of je zoekt het maar ergens anders.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.