Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik hoop dat iemand mij hier kan helpen?
Ik wil mijn film camera aansluiten op mijn LG tv (32le4500).
En nu krijg ik op al mijn filmpjes een paarse tint er door heen te zien.
De camera zit met een hdmi kabel aangesloten. Ook heb ik hem bij 2 andere tv's getest en daar doet ie het wel met normaal beeld. Wat kan het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Meerder HDMI aansluitingen geprobeerd? Andere kabels?

Vertel eens is even meer... Doet een ander apparaat het wel op de LG?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja geprobeerd op de andere hdmi aansluitingen maar werkt nog steeds niet. Het is een speciale kabel van de video camera naar de tv, zoals hier boven al gezegt de kabel werkt zelf wel. Heb het gisteren nog op een andere tv geprobeerd met diezelfde kabel. Daar kan het dan denk ik niet meer aan liggen. En de andere apparaten waaronder laptop werkt wel gewoon. Erg raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Mavamaarten

Omdat het kan!

Dit ben ik gisteren (eergisteren ?) geloof ik ook tegengekomen. Het probleem ligt bij de bron, die een signaal uitstuurt dat de TV niet ondersteunt. Probeer de output eens op 720p te zetten (vermoedelijk doet deze 1080p).

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-08 11:38
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:33:
Hallo ik hoop dat iemand mij hier kan helpen?
Ik wil mijn film camera aansluiten op mijn LG tv (32le4500).
En nu krijg ik op al mijn filmpjes een paarse tint er door heen te zien.
De camera zit met een hdmi kabel aangesloten. Ook heb ik hem bij 2 andere tv's getest en daar doet ie het wel met normaal beeld. Wat kan het probleem zijn?
Er zijn inderdaad een aantal gevallen bekend dat LG een paars beeld geeft wanneer er een apparaat op aangesloten wordt. Heb het zelf een keer gehad met een LaCie Multimedia harddisk..

Ben bang dat het de combinatie is van je TV en de camera.. wat je wel kunt proberen is contact opnemen met LG want het is een hardware probleem!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt voor de reacties. Hopelijk is het probleem nu opgelost, we krijgen een nieuwe tv, lg wist ook niet wat het kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 12:10

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Misschien nog een tip; sommige camera`s (zoals die van Panasonic) hebben een speciale cinema color 'stand' welke op tv`s van het eigen merk voor betere weergave zorgen, maar op andere merken voor vreemde symptonen (zoals die van jou) zorgen.

Wellicht staat zoiets aan in een submenu.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:31
vreemde oplossing. ik zou eerst voorstellen om deze camera op een gelijke lg in de winkel aan te sluiten om te kijken of t probleem zich dan ook voordoet.
Zo ja, dan aan n ander merk om zo problemen van de camera zelf uit te sluiten (of n verkeerde instelling)

Zo gaf mn Pioneer bij aansluiting van mn pc ineens een paarsachtig beeld nadat er een andere videokaart was ingebouwd.
Na ff zoeken en instellingen proberen was t opgelost. 1 of andere beeldinstelling die ik niet kende (ccc4 of zoiets ;) ).

Hopelijk is je nieuwe tv toch de oplossing!
Pagina: 1