ligt eraan welk merk en type voeding je hebt.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Verwijderd
En wat voor stroomvretende kaarten (SBLive, TNT2, GeForce) je er verder nog bijprikt.
Je kunt het natuurlijk eerst gewoon proberen, maar voor 100 piek heb je een prima 300W voeding dus ik zou het niet eens gaan proberen met 250W; bij elke crash of instabiliteit ga je anders twijfelen of het de software is, je geheugen- of bios-instellingen, of dat het toch aan je voeding ligt.
Je kunt het natuurlijk eerst gewoon proberen, maar voor 100 piek heb je een prima 300W voeding dus ik zou het niet eens gaan proberen met 250W; bij elke crash of instabiliteit ga je anders twijfelen of het de software is, je geheugen- of bios-instellingen, of dat het toch aan je voeding ligt.
Ik heb ook zo'n 250 watt powers. in mijn athlon + epox....nog niet veel last van 
Maar komt misschien omdat ik nog niet gezegend ben met een ge-force, en omdat ik nog niet alle fans enzo erin heb geklust
Maar die gaan waarschijnlijk toch op externe trafo's.
Maar komt misschien omdat ik nog niet gezegend ben met een ge-force, en omdat ik nog niet alle fans enzo erin heb geklust
Maar die gaan waarschijnlijk toch op externe trafo's.
Het hangt ook erg af van welke Athlon je er in prikt. Als je er een 0.18 neemt heb je waarschijnlijk geen problemen. Met een 0.25 waarschijnlijk wel. Alle nieuwere Athlons hebben 0.18.