Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan geen passende voeding vinden, help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een (minimaal) 400W voeding voor mijn Fujitsu Siemens Esprimo E7935 ivm nieuwe videokaart. Er zit nu een 300W voeding in, zie link hier (is 250W model maar de vreemde vorm is hetzelfde).

Mijn vraag is of iemand weet of hier een andere voeding in kan, bijvoorbeeld een 400W shuttle voeding zoals deze.

Een 400W model is volgens Fujitsu zelf niet te krijgen dus vandaar dat ik op zoek ben naar alternatieven. Het moet kunnen wat betreft afmeting, maak ik hem zelf wel passend ;).

Iemand suggesties of een idee? Alvast bedankt!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Het is altijd een probleem met dat soort kasten. De voedingen die er te krijgen zijn, zijn vaak ook veel te duur. Is er geen optie om je systeem gewoon over te zetten naar een normaal uATX of ATX behuizing en een standaard ATX voeding te kopen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je het ding passend zou kunnen krijgen dan zal het gewoon gaan, je hebt dan hooguit wat open stukken. En je moet even kijken of de kabels lang genoeg zijn, want die zijn bij dit soort dingen vaak heel precies op maat gemaakt.

De tip van Blue-Tiger is geen slechte, het spul overzetten naar een ATX of µATX systeem kan nog wel eens goedkoper zijn dan een voeding met afwijkende formfactor.