Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395525

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een samsung wave s8500

Ben er erg blij mee maar mijn simkaart word niet hereknd terwijl er geen simlock op het toestel zit.

Kan iemand mij advies geven in eenvoudig nederlands hahaha.

Bedankt alvast! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:31
Accudeksel eraf, batterij eruit, sim-kaart eruit, de chip van de sim-kaart ff oppoetsen, sim-kaart er terug in, batterij erin, accudeksel erop, toestel opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt maar het werkt niet.
Hij blijft aangeven dat er geen simkaart in het toestel zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Probeer een andere SIM, probeer een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-07 13:56

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Heb je misschien niet een Sim van iemand anders welke je kunt proberen om te testen of het niet aan je simkaart ligt. Als hij het dan ook niet doet zou het kunnen zijn dat het toestel niet in orde is. Misschien 1 van de onder gegeven zaken het geval?
-Heb je misschien bij de telefoon ook een nieuwe simkaart gekregen welke nog geactiveerd moet worden bij de provider.
-Wellicht is deze oude sim geblokkeerd omdat er wellicht een nieuwe onderweg is?
Ik heb namelijk iets vergelijkbaars meegemaakt door een sim die geblokkeerd was door een verandering bij de provider.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
geprobeerd sim in ander toestel te plaatsen dat lukt wel . dus het ligt niet aan m'n sim kaart.
Heb de telefoon vanmorgen van iemand overgekocht en op zijn sim kaart deed hij het wel.
Heb net gekeken als er echt geen sim lock op zit dmv een code en alles staat op off.
Dus er is ook geen sim lock op het toestel.
Hoe kan het toestel ineens niet meer in orde zijn en wat moet ik dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Op het forum van Telecomvergelijker lopen momenteel twee topics waarin mensen kampen met soortgelijke problemen, ook met een Samsung, dus het lijkt een probleem van Samsung te zijn, eventueel incompabiliteit met simkaarten van bepaalde providers.
http://www.telecomvergeli...obleem-sim-gsm-error.html
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/50583/1

Is je simkaart al oud, misschien kun je een nieuwe krijgen, of heb je prepaid ? Van welke provider is je simkaart ? En die van de vorige eigenaar ? Kun je contact opnemen met de eerste eigenaar en heeft het toestel nog garantie ?

[ Voor 23% gewijzigd door Marly op 08-02-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb geen oude sim kaart ik gebruik telfort.

De vorige eigenaar gebruikte kpn/hi
Hij heeft de bon niet meer dus er is geen garantie.
Is dit niet gewoon een software fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ook een KPN sim kaart werkt er niet in?
Is het toestel stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het lijkt er wel een beetje op dat het toestel stuk is: Op deze site staat dat je een prompt moet krijgen voor unlock als je er een simkaart instopt die niet van de gelockde provider is.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-07 23:18

artificial_sun

Mazda Rx7

Misschien een papiertje achter de sim frotten zodat deze beter contact maakt??

Stadia was beter....

Pagina: 1