PCstraat & Zercom dezelfde winkel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 00:48
Toevalligerwijs zitten deze 2 shops in hetzelfde gebouw, wel een ander "huisnummer".
Echter de voorraad informatie lijkt 1 op 1 overeen te komen. Iets wat direct leverbaar is bij Zercom, is met een even groot aantal ook direct leverbaar bij PCstraat. Dat is dan zover ik kan zien ook het enige "harde bewijs", het is wel typisch dat dit allemaal gelijk lijkt te zijn.

Nog niet zo heel lang geleden leek Zercom een slechte naam te hebben, ik geloof dat er nu het een en ander beter gaat, dus daarover geen klachten, maar is het wel toegestaan om twee keer vermeld te staan in de shopsurvey?

[ Voor 13% gewijzigd door eX0duS op 08-02-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Dat is bij zoveel winkels, zie bv de Coolblue shops of Dynabyte/Dixons/Chear/*Leader.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Ze zitten niet in hetzelfde gebouw maar schuin tegenover elkaar (en vlakbij 4launch). Maar ik denk ook dat ze van dezelfde voorraad gebruiken maken (en dus dezelfde eigenaar hebben) aangezien ik de prijzen en voorraad van de 2600k een tijd heb gevolgd en Zercom/PCstraat zowat 1 op 1 dezelfde voorraad hadden (terwijl niemand anders 'm had) met een verschillende prijs (pcstraat altijd iets duurder).

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Ik geloof dat ze, indien het product niet op voorraad is, inderdaad dezelfde voorraadindicatie geven. Echter, soms zijn er producten op voorraad, dat is niet op beide sites hetzelfde.

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:04
pcstraat rekent geen verzendkosten dacht ik, maar dat zie je uiteraard wel terug in de prijs.

Ziet er trouwens wel verdacht veel uit alsof het hetzelfde gebouw was, dat vond ik al toen ik het voor de eerste keer zag. Ter verduidelijking: google maps (het pand waar symcon opstaat is nu dus pcstraat, de 'straatkant' dus)

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 18:55
Het is zeker hetzelfde gebouw, Zercom zit op nummer 36-38 en PCstraat op nummer 40. En 4Launch zijn inderdaad de buren. Paradigit zit een paar 100 meter verderop.

Of het dezelfde eigenaar is weet ik niet, maar het is wel een locatie waar veel ruimte beschikbaar is, terwijl het nog redelijk dicht bij het centrum en de rondweg is.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Het is ook van dezelfde eigenaar. Op de site van pcstraat.nl staat onderaan "onderdeel van de Zerfowski Innovation Group". Als je zoekt op "zercom zerfowski" dan kom je uit bij Zerfowski (linked in), de eigenaar van Zercom.

Wat het dan voor constructie is weet ik niet, maar het lijkt dezelfde eigenaar te hebben.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Kan best zijn dat het dezelfde eigenaar is en zelfde voorraad, maar ze hebben echt twee verschillende aangezichten, voordeuren en webshops.

[ Voor 9% gewijzigd door Hooglander1 op 10-02-2011 17:38 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Hooglander1 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:38:
Kan best zijn dat het dezelfde eigenaar is en zelfde voorraad, maar ze hebben echt twee verschillende aangezichten, voordeuren en webshops.
Dat ontkent niemand. Lijkt me niet raar dat een ondernemer meerdere bedrijven heeft, zelfs in dezelfde branche. Maar vraag me stiekem wel af waarom.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Pagina: 1