Ik ben een voeding aan het maken van een HP computer, in de voeding heb ik een kapot onderdeeltje gevonden, het is een blauwe keramische condensator de tekst is nog te lezen maar je ziet goed dat hij onder en boven verbrand is dus ik weet zeker dat dit de boosdoener is.
Er staat er op gedrukt:
S 10
K150
een wit aan de onderkant naar binnen gebogen driehoekje links langs de tekst
onder K150 staat een omgedraaide RU daarnaast een klein rondje met SA er in.
het onderdeeltje is blauw en het is een keramische condensator ik weet alleen niet precies wat de waardes zijn, en welke ik moet bestellen.. Kan iemand me daar bij helpen? Bij voorbaat dank!
(Voor de geïnteresseerde: de HP computer heb ik getest met een andere voeding en de hardware is verder, 100% in orde. Het gaat om een hele vage voeding van hp, een langwerpige variant, maar het moederbord is gewoon ATX en kon er dus gewoon een normale voeding buiten de kast aansluiten.
De plastic bracket om het socket 478 daar was 1 hoekje van afgebroken en daar heb ik nu een nieuwe bracket op gezet, nu zit de koeler er weer goed op.)
Er staat er op gedrukt:
S 10
K150
een wit aan de onderkant naar binnen gebogen driehoekje links langs de tekst
onder K150 staat een omgedraaide RU daarnaast een klein rondje met SA er in.
het onderdeeltje is blauw en het is een keramische condensator ik weet alleen niet precies wat de waardes zijn, en welke ik moet bestellen.. Kan iemand me daar bij helpen? Bij voorbaat dank!
(Voor de geïnteresseerde: de HP computer heb ik getest met een andere voeding en de hardware is verder, 100% in orde. Het gaat om een hele vage voeding van hp, een langwerpige variant, maar het moederbord is gewoon ATX en kon er dus gewoon een normale voeding buiten de kast aansluiten.
De plastic bracket om het socket 478 daar was 1 hoekje van afgebroken en daar heb ik nu een nieuwe bracket op gezet, nu zit de koeler er weer goed op.)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 13:03 ]