Eyefinity werkt niet op 3 schermen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Ik ben aan het proberen om Eyefinity op 3 beeldschermen werkend te krijgen. De videokaart is een HIS Radeon 5870 Eyefinity 6.

Ik heb al geprobeerd met verschillende drivers. Eyefinity werkt prima op 2 schermen, maar hij vind geen derde scherm. In de Windows Schermresolutie staat wel gewoon dat ik 3 schermen heb aangesloten, maar hij kan maar maximaal van 2 schermen gebruik maken.

Hopelijk heeft er iemand een oplossing voor mijn probleem.

EDIT: Ik gebruik de Mini-DP adapters die in de doos zitten. (2x naar DVI en 1x naar HDMI)

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 08-02-2011 11:52 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:26
Werkt ook niet op die manier. Een van je schermen moet een displayport-ingang hebben. Of je moet een actieve displayport naar dvi-adapter kopen. De videokaart heeft namelijk maar twee clockgenerators voor dvi/hdmi-poorten. Twee schermen kan dus, drie niet...

Et voila: pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter

[ Voor 24% gewijzigd door Marc Rademaker op 08-02-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik heb even verder gekeken dan mijn neus lang is en kwam op de wiki dit tegen : Wikipedia: Evergreen (GPU family)

In dat kleine stukje tekst staat een 6je. Als je daarop klikt kom je op de site van tomshardware uit. Misschien in combinatie met deze twee dat je iets verder komt :).

[ Voor 17% gewijzigd door Ventrigo op 08-02-2011 12:36 . Reden: URL's toegevoegd ]

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Ik had idd een actieve DP naar DVI adapter nodig. Bedankt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads