PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Wie zegt dat het geen nieuwsbericht waard is dan geedsen?
Ik kende de link om een news submit te doen niet, maar had gisterenavond al naar de redactie gemailed, dus als ik dan geen berichtje zie neem ik aan dat de redactie het niet de moeite waard vond. Of de mail wordt niet gelezen, dat kan natuurlijk ook.
Frontpage => over Tnet => Nieuwstip insturen
Beetje jammer dat je wel de moeite neemt om hier een klaagtopic te openen maar blijkbaar de nieuwssubmit die naast elk bericht op Tweakers.net staat weet te missen. Je mail is van 1 uur 's nachts en komt terecht in een redactiemailbak waarin ook een shitload aan persberichten komen, vind je het echt gek dat we dan niet meteen in de pen springen?
[sarcasme]Ja, jullie moeten je doodwerken, doe ik ook elke dag! [/sarcasme]Olaf schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:50:
Beetje jammer dat je wel de moeite neemt om hier een klaagtopic te openen maar blijkbaar de nieuwssubmit die naast elk bericht op Tweakers.net staat weet te missen. Je mail is van 1 uur 's nachts en komt terecht in een redactiemailbak waarin ook een shitload aan persberichten komen, vind je het echt gek dat we dan niet meteen in de pen springen?
sorry, sommige mensen kunnen dus blijkbaar echt zeiken
Ik hoop overigens niet dat de Tweakers.net mensen chagerijnig worden van mensen als de topicstarter, jullie doen super werk
**edit**
oh nice, hij was dus 1 van de pionier van ethernet, runde DEC (die altavista had) en hadden het VMS OS. Nu hopen dat er meer opstaan zoals hij. Hulde!
[ Voor 9% gewijzigd door w4rguy op 08-02-2011 11:56 ]
All-Round nerd | iRacing Profiel
Kortom, de nieuwssubmit.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()