Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Snarrak
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-03-2013
Weet iemand een manier om een masterpage (zoals bij ASP.NET) toe te voegen aan een WP7 applicatie? Of een andere manier om basis controls toe te voegen aan elke pagina. De app.xaml kan geen directe content bevatten.

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

What's the speed of Dark?

Verwijderd

Is de code achter WP7 en de apps gebaseerd op asp.net? Of een of andere visual basic?

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:48:
Is de code achter WP7 en de apps gebaseerd op asp.net? Of een of andere visual basic?
Silverlight / WPF.

• Snarrak
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:48:
Ik heb een Windows Phone 7 applicatie, je kunt hier geen custom control toevoegen, dit kan wel bij WPF applicatie. Wel een user control, maar dit werk iets anders. Ben nog aan het proberen, maar kom nog niet erg ver.
Andere oplossing?

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Snarrak schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:04:
[...]

Ik heb een Windows Phone 7 applicatie, je kunt hier geen custom control toevoegen, dit kan wel bij WPF applicatie. Wel een user control, maar dit werk iets anders. Ben nog aan het proberen, maar kom nog niet erg ver.
Andere oplossing?
Een Custom Control kan prima in Silverlight, hoor.

What's the speed of Dark?

• Snarrak
Oke, ik heb een windows phone user control gemaakt. Daarin mijn standaardcontent toegevoegd en deze aan elke pagina toegevoegd. Heb de standaardevents inmiddels werkend.

Maar als ik in de designer Controls toevoeg, hoe kan ikd eze in de user control plaats. Deze ondersteunt namelijk geen directe content.
Of kan dit alleen dynamisch?

• Snarrak
Ik heb mijn masterpage gemaakt voor mijn applicatie. Heb deze beschreven in mijn blog:
http://www.qnhtechblog.nl/?p=603
Pagina: 1