Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Checklist in outlook 2007

Pagina: 1
Acties:

• DutchWhiskey86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-09 09:41
Hoi,

Ik zoek een programma of werkwijze, waarmee ik een shared checklist kan maken met afvinkmogelijkheden (liefst met popup wanneer de deadline aanbreekt) in outlook 2007.

Nadeel wel is dat het freeware moet zijn als het een addin/programma betreft. :+

Ik hoor heel graag een oplossing/tip. :)

Thanks

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je weleens gekeken naar Tasks :?

bestaat volgens mij al vanaf office 2.0 :+

Zie ook:
http://tech.kateva.org/20...-tasks-mini-tutorial.html
http://www.mstipsandtrick...utlook/outlook-tasks.html

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DutchWhiskey86
Duh.. Maar die kan je niet shared maken met afvinkmogelijkheid voor een groep. die voor iedereen geldt? Dus die iedereen kan aanpassen/vinken etc
Of wel??

[ Voor 28% gewijzigd door DutchWhiskey86 op 08-02-2011 10:24 ]

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 15:38
@jordywalther misschien toch nog eens goed kijken naar het delen van tasks dan ;)

• DutchWhiskey86
@Wceend, Ik heb het getest maar de ontvangers krijgen A geen popup als de taak deadline aanbreekt en ze kunnen niet afvinken alleen maar inzien.... Of ik zie het niet...

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 15:38
popup hangt van de outlook versie af volgens mij. En bij gedeelde taken is dat inderdaad lastig.
Waarom gebruik je dan geen toegewezen taken daar heb je dat probleem minder.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
>>OFF

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• DutchWhiskey86
Omdat het een checklist is die waarbij iedereen die taken kan uitvoeren, het moet duidelijk zijn wanneer wat gedaan is en door wie...

Zie het als een papieren versie die op een bureau ligt die je met pen afvinkt met de tijd.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Afvinken kunnen ze zeer zeker; dat is afhankelijk van de rechten welke je op de gedeelde Taken map zet.

Herinneringen voor gedeelde taken mappen is inderdaad niet mogelijk zonder add-in. Maar goed, van je papieren versie kreeg je die ook niet ;)

Taken toewijzen is inderdaad een betere optie; het is dan ook gelijk duidelijk wie er mee aan de slag is gegaan. De taken kunnen dan opgeslagen worden in een centrale map waar iedereen bij kan en als iemand er mee aan de slag gaat, stuurt hij/zij het naar zichzelf als een taakverzoek. Aangezien deze taak dan ook in zijn/haar eigen taken map komt te staan is ook gelijk het probleem van je herinneringen opgelost.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• DutchWhiskey86
Oke ik ga het morgenochtend even proberen. thnx
Pagina: 1