hoi
ik heb een laptop : Toshiba SATELLITE L670-187
het scherm is vorige week gebroken.
ik ben toen naar de Toshiba Service shop gegaan in Phnom Penh, Cambodja.
veel verstand hadden ze er niet van en ze zouden Toshiba bellen om te kijken of ze een nieuw beeldscherm konden kopen.
2 dagen later lieten ze weten dat het niet mogelijk was.
Ik heb gister een monitor/beeldscherm gekocht voor 100 dollar, omdat ik belangerijke bestanden op me laptop had, en hoopte dat ik mn laptop op deze manier kon gebruiken.
ik heb het met een VGA kabel aangesloten en het werkte. alleen toen ik inlogde merkte ik dat het helemaal niet helemaal werkt, de setup van alles is niet zoals Windows 7,
het grootste probleem is dat ik niet kan connecten aan de wireless internet.
ik heb geen internet kabel, alleen WIFI.
het lijkt erop alsof de laptop me verbiedt om alle funties te gerbuiken op mijn external display. of is het iets anders, en hoe kan ik het verhelpen?
hier een screenshot
thnx in advance,
Paas
ik heb een laptop : Toshiba SATELLITE L670-187
het scherm is vorige week gebroken.
ik ben toen naar de Toshiba Service shop gegaan in Phnom Penh, Cambodja.
veel verstand hadden ze er niet van en ze zouden Toshiba bellen om te kijken of ze een nieuw beeldscherm konden kopen.
2 dagen later lieten ze weten dat het niet mogelijk was.
Ik heb gister een monitor/beeldscherm gekocht voor 100 dollar, omdat ik belangerijke bestanden op me laptop had, en hoopte dat ik mn laptop op deze manier kon gebruiken.
ik heb het met een VGA kabel aangesloten en het werkte. alleen toen ik inlogde merkte ik dat het helemaal niet helemaal werkt, de setup van alles is niet zoals Windows 7,
het grootste probleem is dat ik niet kan connecten aan de wireless internet.
ik heb geen internet kabel, alleen WIFI.
het lijkt erop alsof de laptop me verbiedt om alle funties te gerbuiken op mijn external display. of is het iets anders, en hoe kan ik het verhelpen?
hier een screenshot
thnx in advance,
Paas