Beste gaming monitor 400,-?

Pagina: 1
Acties:
  • 572 views

• lansing
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-02 11:20
Hallo,
Ik heb een aparte vraag, aangezien ik, en misschien ook wel andere lezers, hier veel profijt aan kunnen hebben. Mijn vraag is: Welke gaming monitor is het beste geschikt voor een bedrag van maximaal 400,-.?
Ik heb natuurlijk de stickies grondig door gelezen, maar was nog niet 100% zeker welke monitor nou het meest geschikt is. Door het lezen van andermans meningen kan het mij, en misschien wel andere lezers, ontzettend goed helpen om tot een conclusie te komen.
De door jou gekozen monitor vertel je door eerst de specificaties op te noemen die jij denkt wat een echte gaming monitor hoort te hebben.

Als u bijvoorbeeld denkt dat een 27 inch gaming monitor een goed formaat is, zet dan ook in je comment waarom jij denkt dat dit formaat geschikt is voor het gamen. Doe hetzelfde met de responsetijd, resolutie etc. tot er een klein lijstje ontstaat met de specificaties die jij denkt wat een gaming monitor nodig heeft.

Als conclusie vertel je dan welke monitor jij het beste vind.

Bijvoorbeeld: Een gaming monitor moet voldoen aan een x responsetijd met een resolutie van x etc. omdat .... etc.
Conclusie: De ....... vind ik de meest geschikte monitor.
Gamen doe je op verschillende afstanden vanaf je monitor, dus als jij gamed op een lange afstand, geef je specificaties dan ook op op het 'lange afstand' gamen. Elke mening is welkom!

Bedankt en succes! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door lansing op 08-02-2011 00:18 ]

• esaxum
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-02 10:57
En je kon niet zelf met een lijstje beginnen want..?

Iets zegt met dat dit soort topics hier niet erg gewaardeerd worden.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

lansing schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 00:13:
De door jou gekozen monitor vertel je door eerst de specificaties op te noemen die jij denkt wat een echte gaming monitor hoort te hebben.
Tegenvoorstel: je begint in de Pricewatch, zoekt daar de monitoren van €400 of minder op, en gaat dan reviews zoeken wat er goed en slecht aan is. Dat meld je dan hier, en dan kunnen mensen aangeven of je gelijk of ongelijk hebt.

Daarmee wordt het toch wat minder bedelen om informatie, en naast eigen inzet heb je dan ook de kans om anderen te helpen, ipv af te wachten op het presenteerblaadje ;) .

Welke denk je zelf dat het beste is, en waarom? Om welke games gaat het, en wat wordt er aanbevolen?

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 08-02-2011 00:35 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

lansing schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 00:13:
Ik heb natuurlijk de stickies grondig door gelezen, maar was ben nog niet 100% zeker welke monitor nou het meest geschikt is.
Dus welke monitoren had je al gevonden waar je nog niet 100% zeker over bent?
Door het lezen van andermans meningen kan het mij, en misschien wel andere lezers, ontzettend goed helpen om tot een conclusie te komen.
Nee, want iedereen gebruikt zijn/haar monitor anders en stelt 'm naar eigen smaak in, zelfs al zouden mensen jouw verzoek inwilligen heb je er niks aan.
Wat wil jij met de monitor doen, wat heb je zelf al gevonden, waar heb je nog vragen over?
Bedankt en succes! ;)
Jij succes! ;) met het vinden van een monitor, wij gaan niet jouw uitzoekwerk doen.

[ Voor 233% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 03:56 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:40
pricewatch, bedrag tussen 200 en 400 euro, 120hz filter aan (het is ten slotte voor gaming), je zal relatief weinig resultaten krijgen aangezien er gewoon weinig 120hz monitoren zijn, reviews van allemaal lezen, conclussie trekken :P

ik doe trouwens het bovenstaande al een aardig tijdje, maar kan geen geschikte lcd vinden voor mij. het voelt nog steeds als een stap achterwaards van mijn crt :(

Mijn YouTube

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-02 13:47

Fid3lity

Spectre X

Meneer heeft al 1 keer eerder een topic gestart en heeft daar sinds de TS niet meer gereageerd omdat er geen direct antwoord op zijn vraag gegeven werd, wel een advies van "kijk zelf eens rond".

Dus als de TS een helpdesk zoekt zit hij hier verkeerd ;)

Verwijderd

Lijkt wel alsof het huiswerk is.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Leuk bedacht maar zo werkt het niet :)

Je geeft aan dat je **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? hebt gelezen, maar zegt vervolgens helemaal niets over welke conclusies je daar zelf uit getrokken hebt. Je geeft niet aan wat je zelf belangrijk vindt en ook niet wat je zelf al aan geschikte monitoren gevonden hebt. Wat in in deze topicstart lees is een lange variant van "willen jullie svp even uitzoeken wat het beste scherm is?", zonder de nodige eigen inzet. Als je een specifieke vraag hebt over enkele schermen kun je daarover uiteraard een topic openen, maar zo algemeen als dit is niet de bedoeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.