Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn nieuwe LG 42LD550 heeft een voor mij vaag probleem.

Ik gebruik de TV met een CAM module van ziggo, in het CI+ slot van de TV. Als de tv in digitale modus staat werkt alles helemaal prima, behalve het zappen naar kanaal 7 (RTL7). Als ik door middel van de knop "volgende zender P^" op de AB vanaf kanaal 6 naar kanaal 7 wil gaan, slaat de TV kanaal 7 echter over en gaat direct naar kanaal 8. Terug van 8 naar 7 heeft ook kanaal 6 tot resultaat 8)7 .

Op zichzelf al vrij irritant, ik heb echter ook het probleem met de numerieke toetsen. Het indrukken van nummer 7 geeft in beeld de vertrouwde "vergelijkbare programma lijst", echter, de 2e optie is standaard geselecteerd (sbs6, kabeltv |:( ) waardoor je al snel op dat kanaal uitkomt als je niet snel na het indrukken de handeling "pijltje omhoog" - "Ok" doet. In dit menu is overigens "RTL 7" blauw gemarkeerd, dit zie ik verder nergens terugkomen. wellicht dat het iets betekent, kan alleen niet terugvinden wat.

Hopelijk is het probleem een beetje te begrijpen (en vooral te verhelpen), mensen met een LG tv zullen in ieder geval het "vergelijkbara progamma lijst" menu wel herkennen.

Inmiddels heb ik het volgende geprobeerd:
> Zender RTL7 aan de lijst van favoriete programma's toevoegen, verwijderen, toevoegen
> Televisie terug naar fabrieksinstellingen
> Afstemming opnieuw uitvoeren (x4)

Verder gezocht op het forum en google, maar ik ben of de enige in de wereld met dit probleem of heb moeite met de juiste zoekterm. Ben benieuwd naar jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat doet ie als je 7 in een favo lijstje zet? Slaat ie 'm dan ook over?

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:18:
Wat doet ie als je 7 in een favo lijstje zet? Slaat ie 'm dan ook over?
Als ik 7 in de favorietenlijst zet (waar hij ook staat overigens) dan slaat hij hem nog steeds over als ik de "volgende zender" knop gebruik of de numerieke toets. Als ik vanuit het favorietenmenu (knop "Fav" op AB) RTL7 kies dan doet hij het wel direct. En laat ik nou net vooral die eerste twee opties gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo LG bezitters,
Misschien kan eentje van jullie me helpen met 't volgende; sinds kort een smit module in m'n lg 42ld550-zc gestopt en installatie procedure gestart, bijna alles werkt alleen op sommige kanalen (zoals sifi-13street) geen ondertiteling meer en op andere kanalen wel zoals dicovery. Hoe kan ik dit op lossen?
Niets in de gebruiksaanwijzing te vinden ook niet op het net.

Ik jullie dankbaar voor eventuele hulp.

mvg,
Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Had je het eerst wel met een andere module (oftewel, kan het probleem bij de module liggen, of stuurt de provider geen ondertiteling mee).

Uitsluiten is altijd het beste in deze situaties.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de module al vernieuwd.....en de ondersteuning was er wel bij de losse ontvanger met deze kaart.

Wat een dummie ben ik toch, er zit een knopje voor subtittle op de afstandbediening. 8)7

Hallo iedereen,
Hoe kan ik programma gemist terug kijken op m'n tv?
Het is een LG 42ld550

bvd voor jullie hulp.

Ben

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2013 17:45 ]

Pagina: 1