Hallo,
voor dat ik begin met het probleem uit te leggen zal ik mijn systeem even tonen:
Windows 7 Ultimate 64bits.
Niks mis mee, en draait gewoon allemaal prima.
Maar nou heb ik een paar spellen die gewoon spontaan uitvallen, en dan is mijn vraag waar dit nou aan ligt?
Medal of Honor, Black Ops, Far Cry 2, Bad Company 2, Crysis ...
al die spellen werken goed en vallen nooit uit.
Maar spellen als Rollercoaster Tycoon 3, Call of Juarez bound in blood, Rainbow Six Vegas 2 vallen na een tijdje gewoon spontaan uit. En zo zit ik opeens op het bureaublad zonder enig foutmelding. ( Alleen Rollercoaster Tycoon 3 geeft aan - "Rollercoaster Tycoon reageert niet meer en is afgelosten "- gewoon spontaan ) .
Medal of Honor Airborne valt tijdens de installatie zelfs uit
.
Assassins's Creed 1, valt na een halfuurtje ofzo uit.
Mijn systeem is vrij nieuw... verder ben ik een redelijk ervaren computergebruiker dus het ligt echt niet aan firewalls, virusscanners, biosversies, compatibiliteitsisntellingen enz enz enz...
Misschien is het antwoord wel super simpel, maar weet iemand misschien waar dit aan ligt?
Groetjes Roy.
voor dat ik begin met het probleem uit te leggen zal ik mijn systeem even tonen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 58,- | € 58,- |
1 | Hannspree Hanns.G HH251DPB | € 171,85 | € 171,85 |
1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 16,- | € 16,- |
1 | NZXT Lexa S Crafted Series | € 62,95 | € 62,95 |
1 | be quiet! Pure Power L7 530W | € 54,99 | € 54,99 |
2 | Kingston HyperX Blu KHX1600C9D3B1K2/4GX | € 36,90 | € 73,80 |
1 | AMD Phenom II X6 1055T | € 148,90 | € 148,90 |
1 | Asrock 870 Extreme3 | € 73,40 | € 73,40 |
1 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCIE | € 199,- | € 199,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 858,89 |
Windows 7 Ultimate 64bits.
Niks mis mee, en draait gewoon allemaal prima.
Maar nou heb ik een paar spellen die gewoon spontaan uitvallen, en dan is mijn vraag waar dit nou aan ligt?
Medal of Honor, Black Ops, Far Cry 2, Bad Company 2, Crysis ...
al die spellen werken goed en vallen nooit uit.
Maar spellen als Rollercoaster Tycoon 3, Call of Juarez bound in blood, Rainbow Six Vegas 2 vallen na een tijdje gewoon spontaan uit. En zo zit ik opeens op het bureaublad zonder enig foutmelding. ( Alleen Rollercoaster Tycoon 3 geeft aan - "Rollercoaster Tycoon reageert niet meer en is afgelosten "- gewoon spontaan ) .
Medal of Honor Airborne valt tijdens de installatie zelfs uit
Assassins's Creed 1, valt na een halfuurtje ofzo uit.
Mijn systeem is vrij nieuw... verder ben ik een redelijk ervaren computergebruiker dus het ligt echt niet aan firewalls, virusscanners, biosversies, compatibiliteitsisntellingen enz enz enz...
Misschien is het antwoord wel super simpel, maar weet iemand misschien waar dit aan ligt?
Groetjes Roy.