Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Draakje1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-03-2023
Vorig jaar Februari ontving ik vol trots mijn Nexus one. Ik was er al meteen helemaal gek van... totdat ik het toestel na 4 maanden liet vallen :o

Een dikke barst in het scherm was het resultaat... HTC gebeld en gemaild, maar niet te bereiken (dit zo'n 4 weken lang) .

Toen maar besloten te laten maken door andere professionele partij (moest inmiddels wel) alles prima en wel.

Maand geleden trad het aan/uit knop probleem op (http://www.google.com/sup...id=703a06d74437c8dd&hl=en)

Volledig buiten de garantie dus... wat ook logisch ik en ik me van bewust was. Toch geprobeerd HTC te bellen en uiteindelijk werd de telefoon ingeboekt voor "alleen" de powerbutton repair onder garantie! Telefoon moest wel even verstuurd worden naar Engeland.

Telefoon aangekomen en wel, kreeg ik een mail waarin ik voor de keuze stond 200 pond te betalen voor de reparatie (zelfs lcd zou moeten worden vervangen) of mijn telefoon gratis te vernietigen. Na bellen met klantenservice blijken dit mijn enige opties en willen zij mij niet meer helpen. |:(

Ik zie dit als oplichting, iemand een idee hoe ik deze kwestie het beste aan zou kunnen pakken? Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met dit bedrijf. :X