dell & lenovo laptops support in Nederlands

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktiniatros
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-02-2019
Goede avond,

ik zou willen vragen of dell en lenovo goed support voor hun laptops bieden.

En waar in Amsterdam kan ik een dell en lenovo laptops showroom vinden?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnbaar weet nog niet iedereen dat Dell laptops alleen via internet en sinds kort via de Dynabyte te koop zijn.
Lenovo is gewoon via de betere pc zaak te krijgen en te bewonderen.....

Als je nog een tip wilt.....er bestaat sinds kort een zoekmachine , kan je intikken wat je wilt en je krijgt dan linkjes met informatie.... www.google.nl

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de support best wel goed te noemen is , is wel een beetje afhannkelijk wie je treft bij de consumenten helpdesk.....zakelijk zijn ze voor mij een dikke 9 waard
Wat ik zelf een voordeel vind van Dell is dat ze met servicetags werken , daardoor zijn drivers vele jaren later nog steeds beschikbaar voor dat specifieke uitgeleverde model , geld ook over info met betrekking tot origineel uitgeleverde onderdelen

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Del is afgestapt van hun internet-only beleid, ze hebben tegenwoordig ook gewoon retailers, net als de andere merken. Dell-specifieke showrooms zul je alleen niet vinden.

Ik moet zeggen dat mijn support-ervaring beperkt is tot de business support, maar die is uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
Ik heb wel consumer support ervaring en die is ook prima. Heb een keer buiten de garantie om een nieuw moederbord van hen gekregen na een check of dat ook daadwerkelijk kapot was. Geen enkele kosten aan gehad, super geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktiniatros
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-02-2019
Bedankt voor jullie antwoorden.

Ok, over de support ben ik er nu van overtuigd.

Maar ik kan niet een laptop kopen, zonder het te bekjiken. Ik kan niet lenovo vinden, in de Amsterdam regio. en ik heb veel te veel gegoogled..