Ben al een tijdje aan het Googlen geweest, maar vind geen goed antwoord.
Onder XP pro draaide ik zonder problemen een programma: Sharepod 3.9.7.
Je kan er je iPod mee beheren, zeg maar ipv met iTunes.
Nu ben ik overgestapt naar Windows 7 HP( X64).
Daar heb ik onder andere Microsoft Expressions Ultimate 4 op geïnstalleerd. Met deze installatie komt meteen Microsoft .net 4.0 mee.
Nu heb ik ook weer Sharepod geïnstalleerd, maar dat wil niet draaien.
De ontwikkelaar van Sharepod zegt dat je .NET 2.0 moet installeren om Sharepod te kunnen draaien.
Vraag:
Is .NET 4.0 voor 100 procent backwards compatible met .NET 2.0 in de zin dat alles wat onder .NET 2.0 draait ook onder 4.0 zou moeten draaien ?
Als dat niet zo is, kan ik dan straffeloos .NET 2.0 naast .NET 4.0 installeren ?
.NET 4.0 moet natuurlijk wel blijven draaien, anders kan Expressions er wel eens mee ophouden !
Onder XP pro draaide ik zonder problemen een programma: Sharepod 3.9.7.
Je kan er je iPod mee beheren, zeg maar ipv met iTunes.
Nu ben ik overgestapt naar Windows 7 HP( X64).
Daar heb ik onder andere Microsoft Expressions Ultimate 4 op geïnstalleerd. Met deze installatie komt meteen Microsoft .net 4.0 mee.
Nu heb ik ook weer Sharepod geïnstalleerd, maar dat wil niet draaien.
De ontwikkelaar van Sharepod zegt dat je .NET 2.0 moet installeren om Sharepod te kunnen draaien.
Vraag:
Is .NET 4.0 voor 100 procent backwards compatible met .NET 2.0 in de zin dat alles wat onder .NET 2.0 draait ook onder 4.0 zou moeten draaien ?
Als dat niet zo is, kan ik dan straffeloos .NET 2.0 naast .NET 4.0 installeren ?
.NET 4.0 moet natuurlijk wel blijven draaien, anders kan Expressions er wel eens mee ophouden !