M'n broertje loopt weln's te kloten met m'n pc waardoor het Windows Register naar de klote gaat, nu moet ik alweer m'n HD formatteren, maar ik heb bij de laatste keer gezien dat ik dan telkens minder Ruimte overhoud, valt daar iets aan te doen? Is daar een ander commando voor? B.V.D. ik heb zo nl al ongeveer 350MB ff kwijtgeraakt:(:(
Ten eerste is het mogenlijk om een backup van het register terug te zetten van gisteren of meer dagen geleden. Dit doe je met het commando: SCANREG /RESTORE (in Dos)
Als je echt alles opnieuw wilt doen en zeker wilt zijn dat je al je ruimte nog hebt dan kan je denk ik het beste de partities verwijderen en opnieuw partitioneren.
Suc6
Als je echt alles opnieuw wilt doen en zeker wilt zijn dat je al je ruimte nog hebt dan kan je denk ik het beste de partities verwijderen en opnieuw partitioneren.
Suc6
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dat heb ik al geprobeerd, maarja, 'k kwam pas na 3dagen erachter dat 't register 't probleem was, toen zaten er al meerdere fouten in, dus ik zette er alleen maar een oudere kapotte versie overheen:'(.(Mischien een beetje vaag maar het kwam eropneer dat het niet meer werkte)
[Hoe doe je dat, die partities verwijderen, partitioneren kan ik wel maarre ze verwijderen, dat heb 'k nog nooit gedaan:?]
[Hoe doe je dat, die partities verwijderen, partitioneren kan ik wel maarre ze verwijderen, dat heb 'k nog nooit gedaan:?]
Verwijderd
een tip: ZORG DAT JE BROERTJE VAN JE PC AFBLIJFT!!!!!!!!
Maar verder lijkt het me zinvol dat je windoows opnieuw installed en dan een paswoord op je bios zet, zodat je broer je pc niet meer kan vernachelen!
Maar verder lijkt het me zinvol dat je windoows opnieuw installed en dan een paswoord op je bios zet, zodat je broer je pc niet meer kan vernachelen!
Ja, alsof ik daar nog niet aan heb gedacht|:(Op Friday 16 March 2001 09:10 schreef Flipke het volgende:
een tip: ZORG DAT JE BROERTJE VAN JE PC AFBLIJFT!!!!!!!!
maar m'n vader vind dat iedereen achter de pc mag kruipen:(:(
Heb jij daar ook al last van? Hier precies het zelfde met k*tbroertjes... van mijn 24/7 server kunnen ze ook al niet afblijven...
over die harddisk: eerst fdisken, dan krijg je de volle ruimte (je kunt max 7,8MB missen, maar dat is een probleem met alle fdisken)
over die harddisk: eerst fdisken, dan krijg je de volle ruimte (je kunt max 7,8MB missen, maar dat is een probleem met alle fdisken)
Verwijderd
Hmm, dat is shit voor je, ik heb m'n peesee dus HELEMAAL ZELF BETAALD
, maar dat betekend wel dat IK er aleen aan mag komen

Nooit problemen
Oh, en fdisken wil niet altijd helpen, probeer ook een Partition magic!
Nooit problemen
Oh, en fdisken wil niet altijd helpen, probeer ook een Partition magic!
Ik zou met pqmagic me hd helemaal schoonmaken en opnieuw indelen en formatteren.
Dan alles installeren, en zorgen dat alles perfectomundo werkt, en dan met norton ghost een image dr van maken. Als die bak dan weer wordt verneukt, kun je em binnen 10 minuten weer terugzetten in de orginele configuratie.
Dan alles installeren, en zorgen dat alles perfectomundo werkt, en dan met norton ghost een image dr van maken. Als die bak dan weer wordt verneukt, kun je em binnen 10 minuten weer terugzetten in de orginele configuratie.
Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Als je ook nog ff winboost 2001 installeert
kun je vanalles verbergen en er een password opzetten, kan je broetje nog weinig met het register en allerlei instellingen klooien.
kun je vanalles verbergen en er een password opzetten, kan je broetje nog weinig met het register en allerlei instellingen klooien.
Pagina: 1