Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Videoconferencing met meerdere personen

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:01
Ik ben me een beetje aan het orienteren om een videoconferencing-systeem op te zetten voor meerdere gebruikers.

Ons MT wil i.v.m landelijk werken en alle files gaan vergaderen via de webcam.
Ik heb een beetje zitten zoeken en kom er achter dat Skype dit niet aanbied? Het gaat erom dat 4-6 mensen zich ergens aanmelden en elkaar kunnen zien. Wat je ook wel eens in films ziet...

Zijn er mensen die ervaring hebben met dergelijke oplossingen? Voornaamste is dat het eenvoudig is op te zetten (ik moet het onderhouden).

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 12:35
Wij gebruiken hier WebEx. Is volledig webbased, dus na eenmalige installatie van de plugin heb je er geen omkijken meer. Dit kost wel 40 $ per maand geloof ik.

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:10
Het probleem met Skype is dat het geld kost. Al mag dat voor een groot bedrijf (meerdere locaties) niet uitmaken natuurlijk. Werk er thuis ook mee, het werkt redelijk goed. De enige keer dat het echt niet werkte was toen al die Supernodes offline gingen.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:01
Ik zie het inderdaad staan. Het liefst een gratis oplossing. Nu werken we met 4 managers die gebruik gaan maken. Ik neem aan dat de premium services per persoon is.