Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis verbinding

Pagina: 1
Acties:

• a.boogerd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-11 20:54
Mede-tweakers,

Ik heb sinds een paar weken het probleem dat m'n verbinding van m'n muis spontaan verbreekt en direct weer wordt verbonden. Maar dus wel eveb m'n muis niet reageert.

Nu dacht ik dat het een probleem thuis was maar nu merk ik ook dat dit op m'n werk systeem gebeurt. Verschillende configuraties van systemen alleen beide Windows 7 als OS

Wie kan mij een oplossing geven???

Verwijderd

meer info?

Welk type muis, laatste drivers geinstalleerd?

En als het op beide systemen voorkomt zou het de muis zelf kunnen zijn, of betreft het aparte muizen van hetzelfde merk/type?

zoveel vragen...

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:33

D4NG3R

kiwi

:)

Welke muis?
USB?
Draadloos?

Het algemeen beleid #quickstart
a.boogerd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:53:
Wie kan mij een oplossing geven???
Met de door jouw opgegeven info: Alleen een Glazen Bol.

[ Voor 52% gewijzigd door D4NG3R op 07-02-2011 19:07 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• a.boogerd
Om m'n werk heb ik een trust MI-6970C laser muis aangesloten op USB en bedraad en thuis een logitech MX-1000 aangesloten op PS/2 en deze is draadloos. De drivers zijn op beide systemen vanaf begin van installatie onverander.
Heb thuis de software van logitech geprobeerd maar geen resultaat.

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:48
Waarom steek je je ontvanger in een PS/2 poort? Zover ik kan zien is dat een USB dongle.

• a.boogerd
Dat klopt idd. Maak gebruik van een dongle usb naar ps2. Maar dit heeft ook nul resultaat gehad. En de Trust zit al op usb.

Maar ik geloof dat ik het probleem heb kunnen oplossen. Nog even kijken of dit het geval is. Zal nog niet te vroeg juigen.

Keep u up-to-date.

• a.boogerd
Mede-tweakers,
Inmiddels een paar dagen getest en het probleem is verholpen.
Dit door de spanning enkele tellen volledig van het systeem te halen.

Dank voor uw reacties. _/-\o_

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-11 10:59
Ik heb ook een dergelijk probleem, sinds een paar dagen.

Ik heb een: Logtiech G9 aangesloten op een GA-EP45-UD3LR. Zaterdag heb ik het al aanwezige geheugen (OCZ 2x2GB PC8500) uitgebreid met nog 2x2GB (OCZ PC6400, ik had het toch liggen). Daarbij is de muis even los gekoppeld geweest.

De processor is een q9550, verder een SSD als OS-drive, win7x64 HP als besturingsysteem, een CM 520 Real power voeding en een 1GB GTX460 van gigabyte.

Sindsdien heb ik af en toe dat de muis wegvalt, ook de lichtjes op de muis gaan uit, en een fractie van een seconde later tot een seconde of 2 later is 'ie weer terug.

Een kabelbreukje lijkt me onwaarschijnlijk want flink schudden met de muis en het snoer alle kanten op bewegen repliceert het probleem niet.

Kan zoiets ontstaan bij het gebruik van een USB poort, of aan het nieuwe geheugen liggen? ik heb vanochtend de muis aan een andere USB-poort gehangen om te kijken of dat helpt, maar het probleem komt niet heel vele voor, zeg een paar keer per dag, dus het is even afwachten of dit helpt... In de tussentijd erg nieuwsgierig naar jullie gedachten!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik heb hier sinds 2 dagen hetzelfde probleem.. Bij mij komt het alleen voor in-game en wel heel regelmatig soms wel 3 keer in 1 min :/

De muis die ik gebruik is een Razer Diamondback LE.

Verdere specs:

Intel e4500
2x1GB G-skill pc6400
2x2GB OCZ ps6400
DFI Lanparty X48-T2R
Saphirre 4870
Windows 7 x64

Ik zie alleen overeenkomsten met het OS.

Edit: Ik heb nu een PS2 muis aangesloten tegelijk met de Razer muis. Als ik de Razer muis gebruik in-game heb ik het probleem. Als ik met de PS2 muis speel is er geen enkel probleem.
\

[ Voor 20% gewijzigd door _FrostBite_ op 24-09-2011 18:16 ]

Pagina: 1