Hallo,
Ik zit met een groot probleem.
We kunnen geen externe mail meer ontvangen.
Ik krijg als foutmelding in de logboeken: er is een fout opgetreden bij het bezorgen van een email op het adres ....(Dit heb ik bij alle mails) op de smtp-server localhost.de fout code is 0x800ccc6c.
Ik heb wat gegoogled en er kwam uit dat ik te weinig geheugen heb op de c schijf.
Dit klopt ook!
Nu wil k wat ruimte vrij maken maar ik weet niet wat ik allemaal kan verwijderen.
Ook heb ik een paar gebruikers verwijderd die hier niet meer werken.
Echter blijven hun mappen wel staan in FolderRedirections.
Als ik die mappen probeer te verwijderen geeft die aan dat ik daar de rechten niet voor heb.
Echter moet ik die wel hebben.
Ik zit namelijk op het account met de administrator rechten en met dit account is ook de hele server geinstalleerd en geconfigureerd.
Het betreft SBS 2008 met Exchange 2007.
Zouden jullie meer info moeten hebben hoor ik het graag!
Ik zit met een groot probleem.
We kunnen geen externe mail meer ontvangen.
Ik krijg als foutmelding in de logboeken: er is een fout opgetreden bij het bezorgen van een email op het adres ....(Dit heb ik bij alle mails) op de smtp-server localhost.de fout code is 0x800ccc6c.
Ik heb wat gegoogled en er kwam uit dat ik te weinig geheugen heb op de c schijf.
Dit klopt ook!
Nu wil k wat ruimte vrij maken maar ik weet niet wat ik allemaal kan verwijderen.
Ook heb ik een paar gebruikers verwijderd die hier niet meer werken.
Echter blijven hun mappen wel staan in FolderRedirections.
Als ik die mappen probeer te verwijderen geeft die aan dat ik daar de rechten niet voor heb.
Echter moet ik die wel hebben.
Ik zit namelijk op het account met de administrator rechten en met dit account is ook de hele server geinstalleerd en geconfigureerd.
Het betreft SBS 2008 met Exchange 2007.
Zouden jullie meer info moeten hebben hoor ik het graag!