Ik heb een dell PowerEdge SC440 met 1 gb intern geheugen met een intel 1.8 ghz dualcore processor. Ik heb deze server gekregen van iemand als tegen prestatie. Alleen zonder documentatie dus ik weet niet welke processor het is. Komt ook niet te voorschijn bij de eigenschappen van de pc.
Nu is mijn engels niet up to date meer
maar ik heb het volgende probleem wat volgens mij met de windows server 2008 R2 standaard opgelost zou moeten zijn, de windows 7 pc ziet niet de server. Ik kan wel de server overnemem met externe burobladen. Mijn Vista pc kan wel de server benaderen.
Als ik bij netwerk kijk dan komt de windows 7 PC wel te voorschijn zowel bij vista als de server.
Vanuit de w7 PC is vista ook zichtbaar. Alles zit in dezelfde ip range.
Als router gebruik ik de fritzbox 7170 en een linksys WRT 54 G v5 als switch. Later komt daar zyxel NBG 460 N voor in de plaats.
Alle pc zijn bijgewerkt met de laatste update's. laaatste firmware update. Vorige week vond ik hier iets over op google maar kan het niet meer terug vinden misschien dat een van jullie een sugestie voor heeft.
Ik ben nu al een week bezig aan het zoeken op internet
Nu is mijn engels niet up to date meer
Als ik bij netwerk kijk dan komt de windows 7 PC wel te voorschijn zowel bij vista als de server.
Vanuit de w7 PC is vista ook zichtbaar. Alles zit in dezelfde ip range.
Als router gebruik ik de fritzbox 7170 en een linksys WRT 54 G v5 als switch. Later komt daar zyxel NBG 460 N voor in de plaats.
Alle pc zijn bijgewerkt met de laatste update's. laaatste firmware update. Vorige week vond ik hier iets over op google maar kan het niet meer terug vinden misschien dat een van jullie een sugestie voor heeft.
Ik ben nu al een week bezig aan het zoeken op internet