Ervaring met SCS Electronics

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik heb een stukke laptop die het nog wel waard is om te repareren. Nu kwam ik bij http://www.scselectronic.nl/ terecht. Iemand daar enige ervaring mee?

Ze maken voor 129,- gegarandeerd je laptop. Heb ze al gemaild, ik krijg in ieder geval netjes antwoord op mijn vragen.

Zijn er alternatieven hierop eventueel? 1 waar tweakers wel ervaring me hebben?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:10

r_kluft

Hmmmmmm

Ik ken de toko niet maar ligt er aan wat er stuk is.

Stukje algemene voorwaarden:
Terwijl de meeste reparaties onder het vaste tarief vallen, begrijpt u dat sommige reparatie daar niet onder vallen. De volgende reparatie zijn uitgesloten van het vaste tarief: Meervoudige defecte onderdelen, vervangen van moederboard, LCD display vervangen. SCS electronics zal u in deze gevallen altijd informeren over de additionele kosten zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Na accoord gaan wij dan over tot reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week op ebay een pc voeding gekocht bij dit bedrijf. Op ebay is dit bedrijf onder dezelfde naam actief (met dezelfde contactgegevens en hetzelfde HR nummer). Ik bestelde een voeding (heel mooie advertentie, heel opvallend beschreven dat het over een GRADE A voeding gaat). Tot mijn grote verbazing kreeg ik een voeding toegestuurd die vol diepe krassen zit... Mailtje gestuurd... Antwoord: "wij kunnen u een korting geven van 5 euro..." Opletten dus! Ik heb alvast mijn lesje geleerd... Nooit meer bij SCS Electronic!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:11

Perkouw

Moderator General Chat
Een topic kick als deze is niet nodig.

Dit topic is gesloten.