ps3 bundel

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Wil niet vervelend doen, maar ...
nieuws: PS3-bundel met Motorstorm: Apocalypse duikt op

Waarom wordt over deze bundel bericht? Maar over de bundel met Drakes Fortune, Modnation Racer, Metal Gear Solid, LBP2 etc. etc. etc. niet?

Is dit iets speciaals? Ik had dan eerder de bundel van KZ3 gepakt; Nederlandse game ontwikkelaar hebben die game gemaakt en waarschijnlijk ook een groter potentiele community dan motorstorm. :x

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:15
Lezen:
Sony heeft de bundel met de opvolger van Motorstorm en Motorstorm: Pacific Rift nog niet officieel aangekondigd.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Dus...? Deze bundel stond vorige week op de prominente ps3 nieuws pagina's. Bundels worden -altijd- eerst gespot op amazone, bestbuy, etc. alvore sony ze communiceert op de blog.playstation.com

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-02 11:11

Tweakjur

Redacteur
Dat had gekund, ik zie inderdaad dat ie vorige week is uitgelekt. Ik heb em vorige week niet gezien, en ook niet in de nieuwssubmits zien opduiken... inmiddels is dat nieuws een beetje te oud voor ons, maar zouden ze tegelijk zijn uitgelekt, dan zouden we Killzone 3 zeker als belangrijkere bundel hebben neergezet.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Wat ik zie, is in oktober 09[!] voor het laatst nieuws gepost over een PS3 bundel; http://tweakers.net/archi...1-1999&dateEnd=08-02-2011
bundels worden (2) maandelijks geupdate, dan hadden er dus ~6 berichten per jaar in t'archief gestaan , wat niet het geval is. Zou zeggen; bericht periodiek alle mogelijkheden/bundel opties, of niet, omdat 't nu onvolledig/selectief over komt.

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

Pagina: 1