Lezen:
Sony heeft de bundel met de opvolger van Motorstorm en Motorstorm: Pacific Rift nog niet officieel aangekondigd.
Dat had gekund, ik zie inderdaad dat ie vorige week is uitgelekt. Ik heb em vorige week niet gezien, en ook niet in de nieuwssubmits zien opduiken... inmiddels is dat nieuws een beetje te oud voor ons, maar zouden ze tegelijk zijn uitgelekt, dan zouden we Killzone 3 zeker als belangrijkere bundel hebben neergezet.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Wat ik zie, is in oktober 09[!] voor het laatst nieuws gepost over een PS3 bundel; http://tweakers.net/archi...1-1999&dateEnd=08-02-2011
bundels worden (2) maandelijks geupdate, dan hadden er dus ~6 berichten per jaar in t'archief gestaan , wat niet het geval is. Zou zeggen; bericht periodiek alle mogelijkheden/bundel opties, of niet, omdat 't nu onvolledig/selectief over komt.
bundels worden (2) maandelijks geupdate, dan hadden er dus ~6 berichten per jaar in t'archief gestaan , wat niet het geval is. Zou zeggen; bericht periodiek alle mogelijkheden/bundel opties, of niet, omdat 't nu onvolledig/selectief over komt.
Wat is je punt? Dat staat al sinds gisterochtend op de frontpage met de toevoeging dat het in NL een 320GB bundel wordt.
nieuws: Sony brengt bundel met 320GB PS3 en Killzone 3 op de markt
Pagina: 1