Toon posts:

Voorste audio aansluiting werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem met de voorste audio aansluiting. Als ik een koptelefoon in voorste aansluiting doe dan hoor ik een paar seconde geluid uit me koptelefoon en dan na die 3 seconden ineens weer uit de speakers, en dat gaat zo door. Ik heb toen de speaker aansluiting eruit gehaald maar dan is het 3 seconden geliud en 3 seconden niets en dat ga zo door. Heeft iemand een idee waarom dit gebeurt)

(Ik wist niet echt waar ik deze topic moest aanmaken, maar ik dacht dat het miscchien iets met het moederbord is)

(De usb ingangen aan de voorkant werken wel)

(Het ligt niet aan de koptelefoon die werkt wel op mijn laptop)

Alvast Bedankt!

Moederbord: Asrock 870 EXTREME3
Proccesor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Videokaart: MSI R5770-PM2D1G
Kast: Cooler Master CM 690 II Lite

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 10:01 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:16
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:53:
(Ik wist niet echt waar ik deze topic moest aanmaken, maar ik dacht dat het miscchien iets met het moederbord is)
Dan is het op z'm minst wel handig als je vermeldt om wat voor een moederbord het gaat. Doe dan meteen even de specs van de rest van de hardware en ook bv om welk OS het gaat.

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:53:
Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem met de voorste audio aansluiting. Als ik een koptelefoon in voorste aansluiting doe dan hoor ik een paar seconde geluid uit me koptelefoon en dan na die 3 seconden ineens weer uit de speakers, en dat gaat zo door. Ik heb toen de speaker aansluiting eruit gehaald maar dan is het 3 seconden geliud en 3 seconden niets en dat ga zo door. Heeft iemand een idee waarom dit gebeurt)

(De usb ingangen aan de voorkant werken wel)

(Het ligt niet aan de koptelefoon die werkt wel op mijn laptop)

Alvast Bedankt!
Noem dan ook even het type van je behuizing. Misschien is het een productiefout en weten mensen ervan

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-02 13:40
En als je is nou is automatic detection uitschakeld en gewoon zelf aangeeft wat er op welke poort in zit. In de Realtek HD Audio software.

Voor de rest zou je ook nog de BIOS kunnen updaten indien deze onder versie 1.50 is.

[ Voor 24% gewijzigd door Starke op 07-02-2011 10:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Starke schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:14:
En als je is nou is automatic detection uitschakeld en gewoon zelf aangeeft wat er op welke poort in zit. In de Realtek HD Audio software.

Voor de rest zou je ook nog de BIOS kunnen updaten indien deze onder versie 1.50 is.
Hey, bedankt voor deze informatie.Ik kan echter niet automatic detection vinden in Realtek Hd Audio Manger. En ik weet niet hoe ik de bios moet updaten. Wat moet ik hier: http://www.asrock.com/MB/...odel=870%20Extreme3&o=All downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
Er komen ook berichten van de taakbalk:

Information
You just plugged a device in the audio jack

Information
You just unplugged a device in de audio jack

En die wisselen elke 3 seconden af

Verwijderd

Topicstarter
Starke schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:14:

Ik heb automatic detection gevonden en uitgeschakeld. Het werkte!!! Heel erg bedankt!

Maar is er misschien nog een fix voor die automatic detection want ik vindt het wel handig ;)

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-02 13:40
Probleem is misschien ook verholpen als je de laatste Realtek HD driver installeerd. Als dit zo is dan hoef je je geen zorgen te maken over je BIOS updaten ;).

Side note updating a BIOS
Als je niets van BIOS flashen weet zou je het met de Windows versie van de BIOS op de pagina die je aangeeft kunnen proberen. Een nadeel hiervan is wel dat mogelijk je opties van je BIOS veranderen waardoor Windows niet meer opstart. Dus als je dit doet bekijk voordat je dit doet in ieder geval hoe je BIOS opties staan insgesteld en neem desnoods foto's of noteer hoe de opties staan zodat als je PC na de BIOS update niet opstart je de opties in de BIOS weer goed kan zetten zodat deze weer opstart.

Of vraag anders ene vriend met IT kennis om dit te doen.
Pagina: 1