Hallo Allemaal,
Ik heb een probleem met de voorste audio aansluiting. Als ik een koptelefoon in voorste aansluiting doe dan hoor ik een paar seconde geluid uit me koptelefoon en dan na die 3 seconden ineens weer uit de speakers, en dat gaat zo door. Ik heb toen de speaker aansluiting eruit gehaald maar dan is het 3 seconden geliud en 3 seconden niets en dat ga zo door. Heeft iemand een idee waarom dit gebeurt)
(Ik wist niet echt waar ik deze topic moest aanmaken, maar ik dacht dat het miscchien iets met het moederbord is)
(De usb ingangen aan de voorkant werken wel)
(Het ligt niet aan de koptelefoon die werkt wel op mijn laptop)
Alvast Bedankt!
Moederbord: Asrock 870 EXTREME3
Proccesor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Videokaart: MSI R5770-PM2D1G
Kast: Cooler Master CM 690 II Lite
Ik heb een probleem met de voorste audio aansluiting. Als ik een koptelefoon in voorste aansluiting doe dan hoor ik een paar seconde geluid uit me koptelefoon en dan na die 3 seconden ineens weer uit de speakers, en dat gaat zo door. Ik heb toen de speaker aansluiting eruit gehaald maar dan is het 3 seconden geliud en 3 seconden niets en dat ga zo door. Heeft iemand een idee waarom dit gebeurt)
(Ik wist niet echt waar ik deze topic moest aanmaken, maar ik dacht dat het miscchien iets met het moederbord is)
(De usb ingangen aan de voorkant werken wel)
(Het ligt niet aan de koptelefoon die werkt wel op mijn laptop)
Alvast Bedankt!
Moederbord: Asrock 870 EXTREME3
Proccesor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Videokaart: MSI R5770-PM2D1G
Kast: Cooler Master CM 690 II Lite
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 10:01 ]