Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Exchange 2007] Send-as verzonden in de send-as map.

Pagina: 1
Acties:

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 21:05
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleempje met Exchange 2007. Ik heb een gebruiker send-as rechten gegeven op een mailbox. Alleen als de gebruiker nu vanaf dat mail-adres een mail stuurt komt het verzonden bericht in zijn eigen mailbox en niet in de mailbox waar hij de machtigingen op heeft.

Op google krijg ik geen hits maar een zoekterm als "send-as sent mail wont show up" kan ook wel behoorlijk fout zijn.

Iemand enig idee? :)

• Postmen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 16:06
Heb je hier iets aan?

edit: Google zoekopdracht op: "exchange send as sent items"

[ Voor 16% gewijzigd door Postmen op 07-02-2011 09:06 ]

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 21:05
Precies de oplossing die ik nodig had! :) Helaas wat omslachtig maar hiermee kan ik de gebruiker op weg helpen.

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
UniSent is een stukje software wat dit voor je regelt. Wij hebben dit bij klanten draaien en het doet wat het zegt.

http://www.ivasoft.biz/unisent.shtml

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Powergrim schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:51:
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleempje met Exchange 2007. Ik heb een gebruiker send-as rechten gegeven op een mailbox. Alleen als de gebruiker nu vanaf dat mail-adres een mail stuurt komt het verzonden bericht in zijn eigen mailbox en niet in de mailbox waar hij de machtigingen op heeft.

Op google krijg ik geen hits maar een zoekterm als "send-as sent mail wont show up" kan ook wel behoorlijk fout zijn.

Iemand enig idee? :)
En dit is dus zoals het eigenlijk ook precies hoort te doen :)

Je krijgt namelijk alleen het recht om als een ander een mail te verzenden, niet het recht of de optie om de mail in de sent items van de andere mailbox te plaatsen.

Zoals al eerdere reacties werd gemeld zijn hier prima tools voor. UniSent werkt ook in onze corporate omgeving bij veel gebruikers tot volle tevredenheid.

https://discord.com/invite/tweakers