Kabel HomeCinema Sony verlengen, VGA?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:19
Sinds kort in het bezit van een homecinema setje van Sony (BDV-Z7). De unit wordt voorzien van stroom door middel van een kabel die loopt naar de subwoofer. De subwoofer zit vervolgens aan de netstroom. Nu is het zo dat ik de subwoofer graag uit het zicht wil plaatsen en de kabel dus wil verlengen. Vraag is alleen hoe? De kabel wordt dmv een vga-aansluiting (15pin dsub kabel) aangesloten op de subwoofer. Via google kon ik hier niets over vinden. Wel heb ik info gevonden over een een andere set van Sony (DAV-F200), deze werd dmv van een 25pins (RS232) kabel verlengd, maar ja dat gaat natuurlijk niet lukken. Zonder eerst de proef op de som te nemen, denken jullie dat het zou werken met een standaard vga-verlengkabel? Moet de kabel in ieder geval via internet bestellen en vind het dan zonde om te bestellen als ik er naderhand niets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duifi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
je hebt toch nog wel andere vga-kabels liggen. waarom stop je er niet even een willekeurige tussen en kijk je of het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:19
nee, had ik niet. maar ben er al achter dat het geen vga-aansluiting is..... hier even een pic, enig idee wat dit dan wel is?

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/nx5k5c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalshot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:43
Dit is gewoon een D-sub 15 kabel.
Simpele kabel en kan gewoon met een D-sub 15 verlengkabel verlengt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:29
Gameport aansluiting lijkt het wel wat op

Connector heet "DA-15" volgens Wikipedia.

[ Voor 54% gewijzigd door ThinkPad op 07-02-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xhaas
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09-2024
Volgens mij kom je met deze kabel een heel eind. (1.8 meter om precies te zijn 8) )

[ Voor 10% gewijzigd door 3xhaas op 11-02-2011 13:27 ]

Pagina: 1