Nou ja, die opt-out was misschien wat overdreven, maar ik zie gewoon niet de toegevoegde waarde van het kunnen zien in welke fora een user het meest actief is. Heeft voor mij evenveel toegevoegde waarde als zien op welke tijdstippen iemand het meest actief is op GoT. Geen dus (naar mijn mening).
Want wat wil je er precies voor informatie uit halen? Je haalt 10x meer info uit de inhoud van posts van iemand bijvoorbeeld.
Gisteren zag ik een user die nogal ongefundeerd ati/amd aan het flamen was. Het feit dat die user voornamelijk in gamefora actief was zei me weinig, de weinig inhoudelijke posts in die fora van betreffende user dan weer wel.
Dat die persoon niet echt een fatsoenlijke inhoudelijk discussie kan voeren naar mijn mening, maar dat was eigenlijk ook wel aan de flame zelf te zien in dit geval.
Wat Gomez12 aandraagt zie ik dan meer in. Of dat vind ik minder onzinnig. Dan heb je geen absolute "winnaar". En dan krijg je dus ook geen uit verhouding getrokken beeld, als je dan toch zo graag zoiets wil hebben.

Als ik nu bijvoorbeeld 250 posts in CSL zou hebben, 220 in SG en 200 in HK (en zo kun je er nog een paar achter plakken), zou er dus staan dat ik het meeste actief ben in CSL, terwijl dit misschien maar 25% van al mijn posts is.