Hallo allemaal, sinds ik een maandje een MSI GTX 480 heb keek ik eergisteren eens in de doos en vond ik een coupon voor gratis Resident Evil 5. Ik dus naar nvidia.com en dat ding downloaden, na het downloaden gaan installeren en ondertussen Call of Duty black ops zombies gaan doen, na een tijdje even dat op pauze gezet en naar een vriend gegaan. Bij terugkomst geswitched van black ops naar msn en toen weer naar black ops. Pats. Pc frozen. Ctrl alt delete werkte niet pc reageerde helemaal nergens meer op. Dus maar resetten, weer aangezet en kreeg windows error recovery, vervolgens start normally gedaan en toen bleef ie in het welkomsscherm hangen en dus weer gereset. Dit keer startte die normaal op. Echter begon windows de drivers voor mijn g15 keyboard, g35 headset en andere usb devices te downloaden en omdat mn videokaart pas driver 260 was meteen de 265 gedownload van nvidia. Echter onder het installeren van die driver freezde de pc weer en weer. Uiteindelijk is het toch gelukt maar de pc blijft nog steeds willekeurig freezen. Soms doet ie het normaal, soms niet.
Ik denk eigenlijk zelf dat mn harde schijf verrot is omdat ie ook regelmatig de schijf wilt checken op fouten
Ik heb 2 samsung 1tb schijven in raid 1 (mirrored dus)
Algemene pc stats:
Mobo: msi p55m gd45
Intel core i5 750 @ 3,2 ghz met scythe big shuriken rev b
Corsair vengeance 8gb ddr3
Msi 480 gtx 1,5 gb gddr5
Zalman 1000w dual heatpipe cooled power supply
Windows 7 ultimate 64 bit EN
2x samsung spinpoint 1tb in raid 1
22" samsung syncmaster 226bw
24" BenQ G2420 hd
Logitech g15 v2
G9 muis
G35 hs
G3e 80 w
Mijn vraag is: wat moet ik nu doen? Mn hardeschijf laten checken door een programma, defragmenteren ofzo? Of ligt het ergens anders?
Ik denk eigenlijk zelf dat mn harde schijf verrot is omdat ie ook regelmatig de schijf wilt checken op fouten
Ik heb 2 samsung 1tb schijven in raid 1 (mirrored dus)
Algemene pc stats:
Mobo: msi p55m gd45
Intel core i5 750 @ 3,2 ghz met scythe big shuriken rev b
Corsair vengeance 8gb ddr3
Msi 480 gtx 1,5 gb gddr5
Zalman 1000w dual heatpipe cooled power supply
Windows 7 ultimate 64 bit EN
2x samsung spinpoint 1tb in raid 1
22" samsung syncmaster 226bw
24" BenQ G2420 hd
Logitech g15 v2
G9 muis
G35 hs
G3e 80 w
Mijn vraag is: wat moet ik nu doen? Mn hardeschijf laten checken door een programma, defragmenteren ofzo? Of ligt het ergens anders?