ervaringen gamersnotebooks.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:40
Beste tweakers,

Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe laptop waarmee ik de laatste games kan spelen. Omdat mijn budget niet zo heel hoog is ging ik op zoek naar de laagste prijs. Na een tijdje zoeken kwam via marktplaats uit bij: www.gamersnotebooks.nl. ze bieden laptops aan voor een lage prijs.

Nu wil ik weten hoe betrouwbaar dit bedrijf is en of iemand er al ervaring mee heeft. Hoewel ze geen fysieke winkel hebben is alles aanwezig en vond ik dit op tweakers: http://tweakers.net/shopreview/8337/gamers-notebooks.html.

Bedankt!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-01 20:53
Beste Oosterhofjf,

Ik zie dat er een betaling mogelijk is via Paypal.
Hierbij kan je als de koop niet goed gaat natuurlijk gewoon terug vragen :). (als ik me niet vergis).

• Saxsymbol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-10-2025
Het ziet er naar mijn mening redelijk betrouwbaar over, na wat research lijkt hij mij de eigenaar: http://brambruning.hyves.nl/. Wat ik alleen apart vind is dat geen van de laptops die ze aanbieden bestaande modellen zijn. Dit kan aan mij liggen maar na een stuk 10 modellen zoals de GN-15C30U hebben gegoogled kon ik niets vinden.

Edit: Paypal + KVK nummer dat zit wel snor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Saxsymbol op 06-02-2011 22:31 ]

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-01 14:05

Sabbi

je denkt aan mij.

Dat je niets op het modelnr kan vinden komt omdat het BTO notebooks zijn die ze rebranded onder eigen modelnr verkopen.

Verwijderd

Hoi oosterhofjf, welkom op GoT. De link die je in je post aangeeft (ShopReview) is precies de juiste. Op dit moment is ie nog leeg en dat betekent dat tweakers nog geen ervaringen hebben met deze shop. Als er mensen zijn met ervaringen loopt de review vanzelf vol. :)

Voor de kortere termijn raad ik je aan de tips in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie even door te nemen. Vooralsnog heeft dit geen toegevoegde waarde tov de ShR. Om die reden gaat deze op slot.

Dit topic is gesloten.