MB Air laadt niet meer op na een maandje gebruik

Pagina: 1
Acties:

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 09:10
Help.. Mijn MB air van een maand oud laat niet meer op. Geen idee waar het door komt. Zonet gaf ie aan dat de accu bijna leeg was, dus deed ik hem aan de stroom. Maar hij laadt niet op. Lampje brandt nie t van de oplader, 3 verschillende stopcontact dingen geprobeerd, de lange kabel eraan gedaan en geprobeerd. Niets helpt. Nu hoop ik dat het aan de oplader ligt... Hij is nu helemaal leeg, en heb gelukkig nog een iPad. Maar dat is natuurlijk geen laptop.
Het grootste probleem is nog, ik zit voor een half jaar in Barcelona en de laptop is erg belangrijk voor de studie die ik hier volg en het werk waar ik hem ook voor nodig heb. Morgen ga ik naar een Apple store hier, maar ik ben bang dat zij geen Engels kunnen.
Heeft iemand misschien een idee of tips, of whatever.. Help..!

x

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien dit even proberen?

http://support.apple.com/kb/HT3964

Nothing to see here

• repsaj
Ja, dat zag ik op Google voorbij komen, maar de accu is helemaal leeg..

x

Verwijderd

En als je nou eens de accu er voor een paar minuten uithaalt of controleert op lekken.

• repsaj
Ok, wtf. Hij werkt nu wel weer. Opeens. Uit het niets. Is dit normaal? Lijkt me niet. Ik zit er niet op te wachten dat dit met regelmaat gebeurt eigen.ijk :p

En accu kan er niet uit, het is de nieuwe MB air

Edit; ik kan mij herinneren dat ik ooit eens iets zag op de apple site om vragen e.d. te stellen de eerste 90 dagen na levering. maar waar is dat precies. dan leg ik die vraag ook bij hen ff neer.

[ Voor 46% gewijzigd door repsaj op 06-02-2011 22:00 ]

x

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:47:
En als je nou eens de accu er voor een paar minuten uithaalt of controleert op lekken.
Ja, dat zal lekker gaan op een Air ;)

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Jaspur schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:49:
Ok, wtf. Hij werkt nu wel weer. Opeens. Uit het niets. Is dit normaal? Lijkt me niet. Ik zit er niet op te wachten dat dit met regelmaat gebeurt eigen.ijk :p

En accu kan er niet uit, het is de nieuwe MB air

Edit; ik kan mij herinneren dat ik ooit eens iets zag op de apple site om vragen e.d. te stellen de eerste 90 dagen na levering. maar waar is dat precies. dan leg ik die vraag ook bij hen ff neer.
Je bedoelt dat het bellen met het AppleCare team de eerste 90 dagen gratis is? http://www.apple.com/nl/support/products/

Verwijderd

Ja inderdaad de AppleCare komt met 90 dagen gratis telefonische ondersteuning, moet zeggen ze helpen je wel altijd.

En ja gaat niet op een Air nee die accu vervangen.

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-01 19:46
dat had ik ook! maar nu doet hij het gewoon weer, (heb dan wel een 2010 mbp 13") eerst laadt hij op tot 75% OFZ en doet hij het soms
maar nu doet hij het gewoon weer goed!

gr.
Bas Pierik

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mocht het weer gebeuren, doorloop dan eerst ook deze even: http://support.apple.com/kb/TS1713
Pagina: 1