Toon posts:

Dell laptop aanbiedingen

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb een vraag, ik wil graag een nieuwe laptop kopen van ongeveer 600 euro. Ik hoef er niet op te gamen, wel beetje foto's kunnen kijken en wat grafisch werk (maar niet echt bijzondere dingen). Ik wil zeg maar een laptop waar ik zonder problemen mee kan werken en lekker snel loopt. Maar ik doe er dus verder niet echt hele bijzondere dingen mee. Nou heb ik 2 aanbiedingen bij Dell gezien en ik vroeg me af of dat iets is voor mij, en welke dan het beste is, en waarom diegene dan het beste is.Ik weet in ieder geval dat de ispiron geen usb 3.0 heeft, maar de xps wel(ik weet verder niet of dit belangrijk is)...En de behuizing is natuurlijk anders(ik weet niet welke beter is) Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

de 2 links:

http://configure2.euro.de...0XL502&rbc=N00XL502&s=dhs

http://configure2.euro.de...0N5008&rbc=N00N5008&s=dhs

Groetjes

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Twee grootste verschillen die ik zo direct kan zien is dat de XPS een 7200 RPM hardeschijf heeft en een nieuwere generatie videokaart.

Met beide notebooks zou je uit de voeten mee kunnen, al is de XPS wel chiller voor dat geringe prijsverschil. De videokaart zal namelijk wat koeler zijn (kleiner productieprocede) en de videokaart is wat rapper met het schrijven, lezen en de accesstime ligt lager (dus je laptop reageert wat directer).

Maar wat voor een grafisch werk dan? Fotobewerken, videobewerken, modelleren? Zit wel wat verschil in namelijk ;)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hallo Tommie, en welkom op ons forum.

Dit soort topics zijn niet toegestaan. Lees voor meer info *LET OP* - Wat moet ik kopen. Daar staat ook vermeld waar je moet zijn om wel advies te kunnen krijgen.

Succes met je zoektocht! :)

Dit topic is gesloten.