[Mac OS X] Screensaver die reageert op geluid?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een handige app die als screensaver dient en geluidsgolven van je muziek laat zien. Misschien klinkt dit een beetje vaag, dus heb ik even een voorbeeld opgezocht:

YouTube: Ruben's Tube

Vanaf 1:35

Ben zelf al een poosje bezig met zoeken op Google, maar ik kan nog niks vinden.. En misschien zijn er mede-Tweakers die ook opzoek zijn. :)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je zoiets als je Windows Media Player gebruikt op Windows dat de balkjes en waves dan op de muziek afgaan alleen je wilt dit in Screensaver vorm als ik het goed begrijp toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 11:47

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Zoiets? SoundStream

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:14:
Bedoel je zoiets als je Windows Media Player gebruikt op Windows dat de balkjes en waves dan op de muziek afgaan alleen je wilt dit in Screensaver vorm als ik het goed begrijp toch?
Precies. ;)
Hmm.. Heb hem net even uitgeprobeerd, maar ik ben meer op zoek naar echte ' waves '. Zeg maar een lijn door horizontaal door het beeld loopt en reageert op de muziek.

In ieder geval bedankt voor de tip, deze screensaver zit al in de goede richting van wat ik bedoel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wist ik wat je bedoelde maar ik wilde je wijzen op SoundStream ik zie dat Whieee dit al heeft gedaan, veder's zijn er niet echt software daarvoor die zo iets aankunnen. Ik zal eens zoeken voor je vanavond en als ik wat vind zal ik het voor je posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
SoundStream lijkt toch wel aardig te werken. Ik zie alleen niet hoe ik kan zorgen dat SoundStream alleen op het geluid wat mn MacBook ' zelf ' afspeelt reageert, in plaats van op het omgevingsgeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een echt ander programmad ie dat kan of heeft is er haast niet en is ook niet bekend bij mij, denk dat SoundStream echt de oplossing is voor jouw.
Pagina: 1