Weten jullie of het mogelijk is om een internet aan te sluiten zonder telefonie? want ik gebruik nooit een telefoon. Ik zit nu zelf bij Telfort internet
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ja hoor, kan gewoon bij Telfort, heb 't zelf ook.Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:15:
Weten jullie of het mogelijk is om een internet aan te sluiten zonder telefonie? want ik gebruik nooit een telefoon. Ik zit nu zelf bij Telfort internet
Heb ik hier al jaren.Heb ik een vaste telefoonaansluiting van KPN nodig voor Telfort internet?
Nee, alleen een vaste lijn is nodig voor het aansluiten van ADSL. Heeft u geen vaste telefoonaansluiting van KPN of internet van een ADSL-aanbieder op het aan te sluiten adres? Dan moet er een vaste lijn op het KPN-netwerk geactiveerd worden voor internet. Hiervoor brengt KPN aansluitkosten in rekening bij Telfort. Deze kosten worden niet doorberekend naar Telfort abonnees. U betaalt dus geen aansluitkosten (t.w.v. € 49,95) voor het aansluiten (activeren) van een vaste lijn.
[ Voor 12% gewijzigd door franssie op 06-02-2011 17:21 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq