Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet zonder telefonie mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie of het mogelijk is om een internet aan te sluiten zonder telefonie? want ik gebruik nooit een telefoon. Ik zit nu zelf bij Telfort internet

Alvast bedankt.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:15:
Weten jullie of het mogelijk is om een internet aan te sluiten zonder telefonie? want ik gebruik nooit een telefoon. Ik zit nu zelf bij Telfort internet
Ja hoor, kan gewoon bij Telfort, heb 't zelf ook.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:11

franssie

Save the albatross

http://internet.telfort.n...ties.html#open-tab-vragen
Heb ik een vaste telefoonaansluiting van KPN nodig voor Telfort internet?

Nee, alleen een vaste lijn is nodig voor het aansluiten van ADSL. Heeft u geen vaste telefoonaansluiting van KPN of internet van een ADSL-aanbieder op het aan te sluiten adres? Dan moet er een vaste lijn op het KPN-netwerk geactiveerd worden voor internet. Hiervoor brengt KPN aansluitkosten in rekening bij Telfort. Deze kosten worden niet doorberekend naar Telfort abonnees. U betaalt dus geen aansluitkosten (t.w.v. € 49,95) voor het aansluiten (activeren) van een vaste lijn.
Heb ik hier al jaren.

Ik zou Telfort even bellen hoe je telefoon abo op te zeggen, ik heb het toen met overstappen gedaan. Zij zullen proberen hun telefonie aan te smeren (neem ik aan) maar het kan ook zonder.

[ Voor 12% gewijzigd door franssie op 06-02-2011 17:21 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:46
Dat is toch al heel lang mogelijk? Heb met een tele2 abbo afgesloten zonder vaste lijn.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 15:01
Ook bij Xs4all is het al lang mogelijk. Ik heb het al bijna 3 jaar.

PV Output

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Dit had je vast wel zelf kunnen vinden.

Bij Telfort wordt het nota bene op hun eigen website behandeld als 'veelvoorkomende vraag'.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.