Beste,
Ik wou vandaag gaan xboxen op mijn Samsung LCD tv (LE26R41BA) en toen ik mijn xbox aan deed kreeg ik een paars beeld.. met artifacts in beeld.. Ik de xbox uit en opnieuw opstarten steeds the same.. Dus ik dacht dat mijn xbox stuk was. Toen heb ik de xbox aangesloten op mijn computer beeldscherm en daar doet hij het wel goed. Dus met de xbox is niks aan de hand en denk ik dus dat de hdmi van mijn tv stuk is, maar als ik mijn computer via mijn videokaart aansluit op de tv via hdmi, geeft ie wel gewoon beeld en speelt ook HD matriaal af zonder probleem. Ik snap er dus helemaal niks van. Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Gister was er nog niks aan de hand...
Wat heb ik geprobeerd:
Xbox op ander scherm = xbox doet gewoon zoals het hoort
Computer via vidkaart naar hdmi tv = doet het gewoon zoals het hoort
Andere hdmi kabel tussen xbox en tv = geen verschil nog steeds het paarse beeld
Xbox via Componentkabel = xbox doet het gewoon zoals het hoort
Zo ziet het er uit:
http://www.plaatjesupload.../02/06/1296990655-710.jpg
Als iemand suggesties heeft hoort ik het graag.
Gr Tom
Ik wou vandaag gaan xboxen op mijn Samsung LCD tv (LE26R41BA) en toen ik mijn xbox aan deed kreeg ik een paars beeld.. met artifacts in beeld.. Ik de xbox uit en opnieuw opstarten steeds the same.. Dus ik dacht dat mijn xbox stuk was. Toen heb ik de xbox aangesloten op mijn computer beeldscherm en daar doet hij het wel goed. Dus met de xbox is niks aan de hand en denk ik dus dat de hdmi van mijn tv stuk is, maar als ik mijn computer via mijn videokaart aansluit op de tv via hdmi, geeft ie wel gewoon beeld en speelt ook HD matriaal af zonder probleem. Ik snap er dus helemaal niks van. Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Gister was er nog niks aan de hand...
Wat heb ik geprobeerd:
Xbox op ander scherm = xbox doet gewoon zoals het hoort
Computer via vidkaart naar hdmi tv = doet het gewoon zoals het hoort
Andere hdmi kabel tussen xbox en tv = geen verschil nog steeds het paarse beeld
Xbox via Componentkabel = xbox doet het gewoon zoals het hoort
Zo ziet het er uit:
http://www.plaatjesupload.../02/06/1296990655-710.jpg
Als iemand suggesties heeft hoort ik het graag.
Gr Tom
[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 06-02-2011 16:26 . Reden: Fotosize ]