Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Ervaring] Mobiel internet op de laptop en Skype gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

binnenkort wil ik gaan kijken voor mobiel internet op de laptop met behulp van een USB stick, van een van de providers (zoals T-Mobile, XS4All, Vodafone).

Wat is jullie ervaringen hiermee op het gebied van het gebruik van Skype bij mobiel internet op de laptop?
Is de snelheid goed? Ik kan me voorstellen dat het beeld af en toe wat "vasthangt" maar is het aan zich wel te doen? Krijg je een verbinding via video?

Ik las namelijk dat enkele telecom-providers het gebruik van Skype op hun telefoons niet toestaan, maar omdat ik in dit geval het via mijn laptop wil gebruiken, lijkt me dat een ander verhaal.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand hier ervaring mee?
Hmm jammer.

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 21:58
Haast?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Lees ten eerste dit even door: Het algemeen beleid #verboden
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken.

Deze internet dongles maken normaliter gebruik van het 3G netwerk. Dus het is totaal afhankelijk van je locatie. Ikzelf heb geen slechte ervaring met skype gebruik op een dongle van KPN.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie.

Ja helaas kan ik slechts alleen af en toe internet raadplegen, vandaar dat ik zo vroeg om een reactie vroeg.
Excuseer me.

Ik woon zelf in een grote stad (Maastricht) en neem aan dat de verbinding alhier wel redelijk goed moet zijn.

@ D4NG3R welk abonement heb je?

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11 11:14
Hier geen problemen daarmee.
Gebruik de witte usb kpn dongle icm 2gb abbo.

Haal zelf ook op de meeste plekke in dronten gewoon 7.2Mbit.
Alleen buitengebieden zakt de 3G terug naar GPRS
Pagina: 1