Ik heb op dit moment een erg raar probleem met mijn PS3 Slim icm met een Philips TV(een 32PFL5624H/12
).
Ik heb de 2 apparaten met HDMI met elkaar aangesloten, en het beeld werkt prima Ik heb alleen geen geluid. Ik krijg wanneer ik dit in probeer te stellen de melding: "Dit HDMI apparaat kan niet worden gebruikt voor audio-uitvoer". Het rare is dat dit voorheen wel gewerkt heeft. Ik heb veel dingen geprobeerd om dit op te lossen. Dit heb ik geprobeerd:
Ken iemand dit probleem? Weet iemand welk van de 2 apparaten kapot is? Of is het de communicatie tussen die twee, wat ik raar zal vinden omdat het voorheen altijd gewerkt heeft...
Ik ga morgen mediamarkt bellen en kijken wat hun kunnen doen.
Tom
).
Ik heb de 2 apparaten met HDMI met elkaar aangesloten, en het beeld werkt prima Ik heb alleen geen geluid. Ik krijg wanneer ik dit in probeer te stellen de melding: "Dit HDMI apparaat kan niet worden gebruikt voor audio-uitvoer". Het rare is dat dit voorheen wel gewerkt heeft. Ik heb veel dingen geprobeerd om dit op te lossen. Dit heb ik geprobeerd:
- PS3 hesteld naar fabriekinstellingen
- TV hersteld naar fabrieksinstellingen
- Andere HDMI kabel geprobeerd
- Andere HDMI poort op TV geprobeerd
- PS3 op andere TV met HDMI aangesloten -> werkt prima
- Ander apparaat(Apple TV2) op mijn philips aangesloten met zelfde hdmi kabel en zelfde poort ->werkt prima
- PS3 geformateerd
- Beeldinstellingen gereset door bij instellingen aan/uit knop ingedrukt te houden
Ken iemand dit probleem? Weet iemand welk van de 2 apparaten kapot is? Of is het de communicatie tussen die twee, wat ik raar zal vinden omdat het voorheen altijd gewerkt heeft...
Ik ga morgen mediamarkt bellen en kijken wat hun kunnen doen.
Tom